boos!

Discussie in 'De lounge' gestart door blijzwanger, 26 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krissie85

Krissie85 Niet meer actief

Dan vind je dat dus verkeerd. ..
    Wettelijk gezien mag het niet. .. je hebt een overeenkomst gesloten, zelfs al is het bv alleen mondeling...
    Vind het ook een instelling van niks, alsof alles geoorloofd is nu er crisis is

2. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Dan hoop ik nooit een deal met jou te hoeven sluiten.
    Iedereen kan inderdaad wat extra geld gebruiken maar moet dat ten koste gaan van een beetje fatsoenlijk met elkaar omgaan? Maak dan niet gelijk een deal....

3. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Nou ik moet eerlijk zeggen.. Ik had eens een wandelwagen op MP. Na lang heen en weer mailen waar ik al geen fijn gevoel bij had en een afzegging bij een afspraak heb ik ook afgezegd met een rotsmoes toen er iemand 50 euro meer wilde geven.

Ja jammer dan hoor. Had ze maar niet zolang moeten mailen en net doen alsof ik de hoofdprijs vroeg en dan ook nog afzeggen.

4. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg

Sorry hoor maar dit kan echt niet...als je met iemand hebt afgesproken dat de koop doorgaat en een paar uur later krijg je bericht dat je een hoger bod hebt gekregen en daarmee akkoord gaat dan ben je gewoon echt een ........nou ik zal het maar niet zeggen hier en het netjes houden.

Ik had een Harley Davidson blouse op marktplaats staan en kreeg een bod waar ik mee akkoord ging.
    Heb die mevrouw gemaild dat het goed was.
    Krijg ik een halve dag later een bod wat er flink overheen gaat,lekker aso om dan te mailen van het gaat niet door...afspraak is afspraak en daar hou je je aan..

5. Chantalleke

Chantalleke Bekend lid

6 feb 2007
    606
    0
    0
    doktersassistente
    Apeldoorn
    volgens mij kan je deze ellende voorkomen door te 'reserveren'....dan kan er niet meer geboden worden...
    Maar wel verrot van 'r hoor...

6. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Ik had zoiets laats met een ander artikel, stond best al een tijdje op mp.

Deal was rond en ik had het afhaaladres al gekregen, kreeg ik ook een mail dat ik overboden was en ja hoor de verkoper trok zich terug.
    Ik heel gemeen met een ander account die ander overboden, en zoals gehoopt trok die zich terug:p
    Met het account van mn man toen een lager bod gezet dan we in eerste instantie hadden geboden en jawel, ze gingen akkoord.
    Wie het laatst lacht...... want wij hebben het nu goedkoper dan we in eerste instantie hadden gehad :D

7. Imensa

Imensa Niet meer actief

Ik haat mp. Gelukkig is Ebay iets strenger in dit soort dingen.

8. rums

rums Niet meer actief

Dat is echt kul wat je schrijft. Je bewijst dat je een slechte klant bent voor een particulier/winkel. Wettelijk gezien is akkoord akkoord of dat nou mondeling of schriftelijk is.

Balen en niet netjes van de verkoper.
    Ik heb het ook al een aantal keer gehad dat ik iets aabood en er daarna overheen geboden werd. Tjah dan heb ik pech maar houd mij aan mij woord en daar ben ik trots op.

9. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    ik vind het absoluut niet netjes als je akkoord gaat heb je een akkoord en dus een afspraak. heb weleens gehad dat er werd gezegd is goed, maar als ik binnen ... tijd een beter bod krijg gaat het niet door.. vind ik ook al niet echt netjes maar goed dan geven ze het nog aan.. ik vind als je hebt gezegd dat je akkoord gaat en er wordt toch meer geboden je helaas als verkoper pech hebt want je hebt al een bedrag besproken waarvoor iemand het mag hebben deal is deal daar kom je dan niet op terug..

10. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    En die mensen die niet op komen dagen. Die zijn net zo irritant.

11. Marlijn82

Marlijn82 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.968
    0
    0
    Overijssel
    of op het allerlaatste moment afhaken, zit je daar thuis te wachten met je goede gedrag.

12. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    daar zat ik ook nog aan te denken.. :p als het er vanavond nog op staat doe ik het :D dan maar meespelen met haar spelletje!

13. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    ja klopt, maar bij ebay is de levertijd vaak weer erg lang (bij de dingen die ik koop in ieder geval) en ik heb weinig geduld.. :p

14. mysteriousgirl1

mysteriousgirl1 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.303
    0
    0
    Amsterdam
    Nog irritanter; mensen die gaan bieden en je akkoord gaat, en ze vervolgens afhaken.. Bieden&Winnen= Kopen!!

15. Mini Shopaholic

Mini Shopaholic Niet meer actief

Ik vind ook dat ze hem aan jou had moeten verkopen. De deal was al rond

Zo had ik een hele poos terug een borg vest van M. op de rommelhoek staan. In nieuwstaat. Werd eerst niet op geboden en op geven moment zei iemand dat ze er 15 euro voor wou betalen. Ik heb aangegeven akkoord te gaan. Opeens kreeg ik een hoop reacties (stond ineens weer bovenaan) en werd er uiteindelijk 35 euro geboden!! (hij was niet meer in de winkel te koop)

Pech voor mij, maar ik heb hem gewoon voor 15 euro gekocht. Wel heel fijn dat het meisje me 1000 keer bedankte en er heel blij mee was en later nog een foto stuurde van haar zoon in dat vest. Dan weet je dat je het juiste hebt gedaan en er echt iemand blij mee gemaakt te hebben,.

16. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Ik vind het ook echt not done!
    Je maakt een afspraak en daar hou je je aan.

17. Aurora2013

Aurora2013 Niet meer actief

Dat hou je toch nooit tegen. Soms bied je op meerdere dingen tegelijk. als ik iets wil hebben en er zijn meerdere verkopers, ga ik ze echt niet 1 voor 1 aanspreken. Voor ze reageren en je het samen eens bent geworden over een bedrag ben je zo een paar dagen verder.
    Moeten ze maar sneller reageren...

18. Goudreinet

Goudreinet Actief lid

11 sep 2013
    254
    0
    0
    ergens in nederland
    Dit komt steeds vaker voor!!! en vind het ook verschrikkelijk.
    Daarom bied ik ook nooit meer via de biedingen, maar bel meteen of ik stuur een mail.

Als ik iets op mp heb staan, zet ik er een prijs bij en zet ik biedingen uit.
    Als ik iets verkoop voor die prijs wat ik vraag dan gaat het daarvoor ook weg. dat gezeur tegenwoordig!!

Heb wel eens een mooie tafel gekocht "ahum" krijg ik ook een mail later van ja ik kan er zoveel meer voor krijgen, ik kwaad natuurlijk maar later zie ik de advertentie er weer opstaan, en ik heb dus zitten te bieden en te bieden en mevrouw zag volgensmij de geldtekens in de ogen, ik kon hem halen, het adres erbij etc.. ik oké prima afspraak gemaakt. maar ben er dus niet naar toe geweest:D:D en zij maar mailen en mailen naar mij dat ik hem op moest komen halen:D moet je mij maar niet naaien om een paar euro extra te willen verdienen:D:D de weken erna heeft die tafel er ontzettend lang opgestaan en er was geen goed bod op gegeven:D:D

En dat is wat er tegenwoordig ook steeds meer proberen , eerst akkoort gaan en daarna zeggen ik kan er meer voor krijgen in de hoop dat je ook meer gaat bieden en hun meer kunnen verdienen.

MP is echt een flutsite geworden vind ik...

19. Krissie85

Krissie85 Niet meer actief

Tja want als het snel of goedkoop kan is goed fatsoen natuurlijk overbodig

20. Aurora2013

Aurora2013 Niet meer actief

Nee, dat zeg ik niet.

Nu heb ik iets soortgelijks bijvoorbeeld. Ik heb geboden op een jas. Al dagen geleden. Geen reactie, helemaal niks teruggekregen.

Dan bied ik verder op een andere jas. Als verkoper 1 dan volgende week alsnog reageert, heb ik waarschijnlijk al een andere. Dikke pech voor haar dan.
    Wie het eerst komt, wie het eerst maalt.

Ik had ook meteen op 2 jassen kunnen bieden, snap je?

Deel Deze Pagina