BALEN BALEN!!! Mijn praktisch nieuwe nieuwe ipad2 is sinds ik hem heb al 2 keer door trilling (niet van de trilfunctie maar door ws de harde schijf) van mijn nachtkastje gevallen. Hierdoor zat er een kleine buts op een van de hoeken. Vandaag haal ik hem uit de lader en zie ik tot mijn verbazing een barst in het scherm (witte lijst) zitten, vanaf de buts horizontaal naar de andere hoek. Wie heeft dit ook gehad en heb je dit laten repareren? Wat kostte het en heeft je verzekering dit vergoed?
Ik heb het ook alleen heb ik het zelf gedaan mij gaat hetbij de een 90 euro kosten en bij de ander 150 euro verzekering dekt het mij niet
ja ik heb het ook gehad (samsung tab). Ik heb hem laten maken, kostte 150 euro en werd volledig vergoed. (interpolis) Ik heb hem hier: HTC Accessoires | Galaxy S / S2 Accessoires | Smartphone Accessoires | HD2 | Desire Accessoires | iPhone Breda reparatie laten maken
Was dat inboedelverzekering? Mijn iPad heeft net tijdens een vliegreis gratis kerstversiering gekregen, enorme ster, lijkt wel een spinnenweb!
Ja ik weet het, het klinkt vreemd. De trilling voel ik heel goed als hij op stand by modus staat, aan de achterkant. Alleen als hij aan de lader hangt. Bij mijn laptop heb ik hetzelfde als hij opgeladen wordt.
Dan laad je laptop en iPad op met een ongeaard stopcontact Laad hem maar eens op in een geaard stopcontact en die trillingen zijn 100% zeker over Had ik ook bij mijn iMac en MacBook, nu in een geaard stopcontact en het is over
Ik hoop het, maar heb nog geen contact me ze kunnen krijgen. Baal enorm. Ding zat gewoon in mijn koffertje in het vak boven mijn hoofd, ik pak het er onderweg uit voor spelletje voor kind, zit er opeens zo'n enorme ster in! Terwijl er een hoes omzat!
Hirr geen last van trillingen tijdens opladen of standby. Nog nooit trillingen gezien trouwens En hij ligt altijd op de bamkleuning of nachtkastje te laden.