aankomende miskraam?

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by ennasil, Jul 15, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ennasil

ennasil Niet meer actief

Hallo,

ik ben nu ongeveer 5 weken zwanger maar heb al sinds een week
    bruine sliertjes die ik verlies. het begon met 1 a 2 sliertjes per dag. dus ik dacht niks aan de hand.maar ik had van de week snachts ineens hele erge buikpijn en kramp in rug ( echt alsof er een hevige menstruatie door losbrak) maar op de wc niks te bekennen.kwartier later zakte de buikpijn af. wel die dagen erna lichte menstruatieachtige krampen gehad. en sinds vandaag weer bruine sliertjes nu dreven ze zelfs in bad en ze waren iets donkerder. ik ben ben bang dat dit duid op een aankomende miskraam? ik hoor weleens vaker over bruinverlies dat het geen kwaad kan maar horen daar ook weefselsliertjes bij?

2. ennasil

ennasil Niet meer actief

wat ik vergat te zeggen ik heb dus veder geen bruine vloed alleen weefselsliertjes bij afvegen en in bad. in mijn inlegkruisje niks.
    echt alleen sliertjes zonder iets erbij.

3. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

dit is dan wat oud bloedverlies en geen miskraam. Bij een miskraam heb je echt veel helderrood bloedverlies en heftige krampen. Deze sliertjes zien we vaker en betekenen verder niets.

Mirjam

4. ennasil

ennasil Niet meer actief

ik ben inmiddels bij de verloskundige geweest, zei vond het namelijk niet normaal ( meningen verschillen denk ik ). die vertelde zelfs dat het een voorbode kon zijn . hoefte niet maar kon wel. volgens haar gaan miskramen niet altijd gepaard met bloed.ook vaak een paar weken met bruin voordat het doorbreekt.
    op de echo zag het er niet heel slecht uit. er was een vruchtzak en dooierzakje te zien maar nog geen vrucht. maar volgens haar was dat niet vreemd. maar dit gaf geen garantie dat het goed zat. volgende week dinsdag terug dan hopen ze een vrucht en hartje te zien.
    vandaag lijkt het bruinverlies weg te zijn gelukkig. wel nog gelige snot achtige afscheiding.ik hoop dat het zo blijft.

ik zal er een foto bijvoegen van mijn echo. kunt u het ook beoordelen:)

IMG.jpg

5. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

mooie echo, ik hoop dat je volgende week een hartje ziet kloppen!

Mirjam

Share This Page