wie weet waar je leuk buiten kan spelen in den haag en het liefst in laakkwartier. Want vind speelgelegenheden vrij weinig hier dus vandaar dat ik het hier maar vraag. Wil graag met dit mooie weer naar buiten met de kids maar weet niet waar ze leuk kunnen spelen. Wie o wie
In laakkwartier weet ik het niet zo goed. Weet wel dat je op het Koningsplein gezellig kan spelen en anders (daar moet je wel een stuk voor fietsen dan) de zandvlakte, zit aan de Ary van der Spuyweg. Dat is de fietstocht wel dubbel en dwars waard.
Helaas geen fiets in den haag waar 2 kids bij op kunnen dus ben afhankelijk van de benenwagen. Koningsplein is 44 minuten lopen zie ik net. En dat is net te ver voor een 3 jarige om te lopen hihi. Maar in ieder geval iets voor als vl vrij is deze 2 plekken.
Ohja dan wordt het voor nu wat te ver. Ken je de molenweide? Daar zit ook een speeltuin bij als ik me niet vergis. Anders zou je ook nog met de tram kunnen gaan trouwens, dan is de zandvlakte wel te doen.
Zuiderpark! Heb je grote speeltuin. Ze kunnen de hertjes en eendjes voeren. Er is een grasveld waar mensen picknicken ed.
Ik woon ook in het laakkwartier, achter de goeverneurlaan is een grote park,met daarin kinderboedery het akkertje,
Net over de 'gemeentegrens' in Rijswijk heb je kinderboerderij Het akkertje. Daar tegenover (weg oversteken richting Herenstraat Rijswijk) is een speeltuintje. Net nieuwe toestellen geplaatst. Als je vanaf het Akkertje iets verder loopt richting Te Werve, dan heb je daar ook nog een afgesloten speeltuin (betaal je 1 euro entree), als ik het goed heb. Ook heb je in Molenwijk (is ook Laak) bij Cromvlietplein een kinderboerderij en speeltoestellen. Je hebt ook in de wijk Cromvliet (Rijswijk) in de Penninglaan een speeltuin. Ligt er een beetje aan waar je woont in Laak.