Dag dames, Prénatal heeft op dit moment de Bopita box Brent in de aanbieding voor 99 euro. Iemand die er goede of slechte ervaringen mee heeft?
Volgens mij is het een vrij standaard box die veel gebruikt wordt Ik zou persoonlijk wel de lade missen, want die gebruiken wij heeel veel. Wij hebben ook een Bopita box en ik vind hem erg degelijk.
Ik heb hem verkocht. Goede degelijke box, alleen de lade ja. Zelf had ik die van coming kids. Fijne box met een grote lade.
Prima box. Ik ben wel blij dat wij degene met lade hebben. Daar gaan stiekem nog best wat hydrofiele luiers, slabbetjes, spuugdoekjes en speelgoed in. Super handig!
Wij hebben deze box! erg fijn! ook zonder lade maar dat wilde we zelf graag. Vind het al een groot ding en met lade is het helemaal zo massief. Wij hebben er een box zak aanhangen. In onze boekenkast hebben we een mandje met luiers, doekjes, en slabbers werkt prima! ook bij de prenatal gekocht in de aanbieding! ow en omdat wij vrij lang zijn staat hij ook op wielen. is hij net wat hoger! en makkelijk met stofzuigen!
Ook hier de Bopita box Brent! Ik kan 'm niet vergelijken met een andere box, maar wij zijn er erg tevreden mee. Wij hebben bewust gekozen voor een box zonder lade, staat wat ruimtelijker en makkelijk onder de box te stofzuigen. Toen onze dochter nog kleiner was hadden we naast de box een mand staan met daarin het speelgoed. Spuugdoekje en wikkeldeken hing ik over de rand van de box. Aanrader dus!
Je zou hem ook bij de baby dump kunnen kopen, daar hebben ze laagste prijsgarantie dus ook 99,- en krijg je er nog een leuke nijntje mobile bij.
Lieve dames, bedankt voor alle reacties!! De lade heb ik niet nodig, ik heb een groot dressoir staan waar het nodige in kan, toch bedankt voor de tip! Anique, bedankt voor de tip! Ik zie 'm alleen niet in het wit staan op hun website helaas..
Klopt, gewoon ff bellen. In de winkels hebben ze hem wel. Heb hem vorige week gehaald. Ze zetten hem dan in de winkel naar jou keuze voor je weg. Bij het afrekenen moet je wel vragen om die mobile, eerst deden ze een beetje moeilijk... Maar kreeg hem toch :-D
Heb de witte zonder la, vond dit de mooiste box. Met la is praktischer, mar vond ik minder mooi en het prijsverschil erg groot. Die rommeltjes berg ik dan wel op in een boxzak ofzo. Ben pas over 5 maanden uitgerekend, maar vanwege de goede aanbieding bij Prenatal hebben we hem vorige week toch maar vast gekocht. Qua kwaliteit maak ik me geen zorgen. Bopita is een bekend merk en daarnaast, wat kan er mis gaan met een box?
Wij hebben hem ook, staat alleen nog in de doos haha. We hebben een ander kastje/lade waar luiers etc in gaan, dus zullen wat dat betreft de la niet zo missen. En vond t persoonlijk wel erg duur de box met la was ruim 100 euro duurder, geen la dus hier.
Wij hebben hem met lade, achteraf was die lade niet echt nodig geweest. Maar verder ben ik er tevreden over.
Hier ook deze box, een witte. Bevalt prima! Ik wilde juist geen lade, hebben een hond en zag me iedere dag al gaan met een plumeau om de ellendige haren en stof van die lade te vegen.
Ik ben in het filiaal in Almere geweest en helaaaas hadden ze geen wit. De medewerkster vertelde dat de spullen van bopita uit hun assortiment gaan en alles in plaats daarvan spullen van TWF worden (die bood ze me ook aan). Dus helaas geen gratis mobile.
Op zich ben ik erg tevreden over de box maar er is 1 minpuntje. Omdat het latjes zijn ipv spijlen is moeilijker om er in te leren staan. Ze stond hier eerder in het bedje en de box bij opa en oma. Toen ze uiteindelijk goed doorhad hoe ze moest staan, lukte het pas ook in de box. Dit hebben we met allebei de meiden gehad.