Veel jongens kleertjes maat 74,80,86

Discussie in 'Diversen en verzamel verkoop' gestart door Druif78, 11 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Zou graag mn zolder willen opruimen door de volgende kleertjes weg te doen!
    Ik hoef er niet veel voor:
    Maat 74: veel broekjes, shirts met lange mouwen, een zomerjasje en een winterjas van pointer:
    Marktplaats.nl > Stoere legergroene broek met print mt 74 - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 74
    Marktplaats.nl > Bruin hema broekje voor de zomer maat 74 - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 74
    Marktplaats.nl > Stoer rugbyshirt van Bondi mt 74 - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 74
    Marktplaats.nl > Blauw winterjasje van Pointer mt 74 - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 74
    Marktplaats.nl > Stoer beige zomerjasje: Nieuw!!! mt 74 - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 74
    Marktplaats.nl > Cool blousje Prenatal met gestreepte mouwen, 1 geheel! mt 74 - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 74
    Marktplaats.nl > Stoere longsleeve van Hema met gestreepte mouwen mt 74 - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 74

maat 80: shirts met korte mouwen, spijkerbroekjes en een aantal nieuwe kleertjes!!
    Marktplaats.nl > 3 stoere poloshirts met korte mouwen - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 80
    Marktplaats.nl > Hema spijkerbroekje met zakken aan de zijkant mt 80/86 - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 80
    Marktplaats.nl > Stoer spijkerbroekje van Baby Blue met zakken aan de zijkant - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 80
    http://link.marktplaats.nl/454975870http://link.marktplaats.nl/449102090
    Marktplaats.nl > nieuw spijkerbroekje van Villa Happ mt 80 - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 80
    Marktplaats.nl > Stoer capuchon vestje met voertuigen mt 80 - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 80
    Marktplaats.nl > 2 blauwe gestreepte shirtjes met lange mouwen oa prenatal - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 80
    Marktplaats.nl > Geblokt blousje met oprolbare mouwen van just small mt 80 - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 80
    Marktplaats.nl > Longsleeve met monster print van H&M mt 80 - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 80
    Marktplaats.nl > Stoer geruit overhemdje met korte mouw en kikkerprint - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 80
    Marktplaats.nl > Geruit blousje met capuchon Nieuw!! Van Frendz mt 80 - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 80
    Marktplaats.nl > Stoer rood rugbyshirt van H&M mt 80 - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 80
    Marktplaats.nl > Stoer geruit overhemdje met capuchon mt 80 - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 80
    Marktplaats.nl > Stoer vestje met capuchon mt 80 - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 80
    Marktplaats.nl > Stoere hoodie met vliegtuig print mt 80 - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 80

Maat 86: aantal nooit gedragen nieuwe shirts!
    Marktplaats.nl > 2 stoere shirts met lange mouwen, 2-in-1! - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 86
    Marktplaats.nl > Stoer shirt van villa Happ mt 86 - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 86
    Marktplaats.nl > Vrolijk shirtje met lange mouwen, nieuw met kaartje! - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 86
    Marktplaats.nl > Stoere longsleeve 1 geheel van Frendz mt 86 - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 86
    Marktplaats.nl > Gestreept rugbyshirtje mt 86 - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 86
    Marktplaats.nl > Nieuw stoer truitje maat 86 - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 86

Misschien kan ik er iemand anders blij mee maken? Ik hoef er niet veel voor!

2. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
  3. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
  4. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Misschien kun je eruit halen wat je al verkocht hebt.

Heb op een stuk of 5/6 linkjes geklikt en krijg steeds "deze advertentie bestaat niet meer"

Liefs

5. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Ik kan helaas dit topic niet meer aanpassen en gisteren zijn een boel advertenties verlopen helaas...
    Ik heb veel nog wel!
    In welke maat ben je geïnteresseerd? ik zou je losse foto's kunnen doorsturen?

Deel Deze Pagina