Hallo! Ik ben me momenteel in het verdiepen in een leuke/goede box, maar er zijn zoveeeeel merken. Zie door de bomen het bos niet meer hahaha. Nou lijkt de Bopita Rocco met lade mij wel wat, iemand ervaring met deze box? Of andere tips wat boxen betreft? En weet iemand toevallig of er op boxen ook zo'n verschrikkelijk lange levertijd zit...
Hier wel een Bopita box maar niet de Rocco. Kan zo even niet vinden hoe ons model heet. In ieder geval bevalt de Bopita ons heel goed. En de la eronder niet minder. Moet er niet aan denken om een box zonder la te hebben. Scheelt enorm veel speelgoed in je kamer als je kindje wat ouder is. En als ze nog heel klein zijn, is het de ideale plek voor luiers, doekjes, evt. extra kleertjes zodat je niet voor iedere verschoning naar de babykamer hoeft.
mij werd die lade afgeraden in de winkel omdat speeltjes vaak net te groot zijn om erin te stoppen. Aan het erin stoppen van de luiers heb ik niet eens gedacht! maar in ons geval hebben we genoeg kastruimte gelukkig. Ik heb de Rocco zonder lade. Wij hebben hem nog niet in gebruik maar we hebben hem al wel opgezet (ivm de katten). Hij ziet er solide en stevig uit en zo voelt hij ook aan! Ik heb al een paar rukken gegeven aan de zijkant en het wiebelde niet.
Ons model heeft ook een extra hoge lade. Daar past speelgoed heel goed in. Door de hoge lade is de box in z'n geheel ook hoger. En daarom hebben wij hem gekocht. Zo kunnen onze, vrij grote, honden niet met hun kop boven de box komen. Ben het wel met de verkoopster eens dat een lagere lade voor speelgoed niet altijd ideaal is.
Wij hebben waarschijnlijk dezefde als Pendrag, maar weet ook niet hoe het model heet. Ook een Bopita met een hele grote hoge lade. Ideaal, kan het iedereen aanraden. Geloof trouwens wel dat dat model wat ik heb erg in prijs is verhoogd het afgelopen jaar.
@Jo: dan is ie echt niet meer te betalen. Vond hem toen al erg duur. Maar ben er nog iedere dag heel blij mee!
hoi meiden, ik heb ook de rocco maar met platte speilen in plaats van ronde, wel zonder lade, de lade werd ons afgeraden omwille van dat je er toch niet zo veel inkrijgt en omdat je er moeilijk door kan stofzuigen en poetsen enz.
Wij hebben hem gekregen, vond hem ook wel heel erg duur, maar nu is hij nog iets van 60 Euro duurder, behoorlijk verschil. Hij heet trouwens Bokki, net even gezocht.
Wij hebben ook eentje zonder lade, wij hebben onder de badkamer waardoor we daar alle luiers en zo hebben. Ik wilde naderhand als ze groot genoeg is een leuke grote kist neerzeten voor al haar speelgoed. De box blijft tenslotte niet voor altijd staan. Vindt het ook inderdaad makkelijker met poetsen...
Als je de bodem van de box omhoog hebt, komt er stof op de onderste bodemplaat (het deksel van de la als het ware). En die is best wel lastig schoon te maken.
ik heb niet de Rocco maar de Bopita box Letters met lade (is ook alleen in lade verkrijgbaar) Ben er superblij mee en is erg handig die lade. Kun je zoveel in opbergen vooral als je weinig plaats hebt.
Ik heb een dergelijke van marktplaats voor 80 euro (incl. kleed en beschermmatrasje). Zag er prima uit, een (witte) Bopita met lade en wieltjes Er was overgens genoeg te kiezen op mp. oja... en geen wachttijd! Had hem meteen opgehaald, dag later had iemand me al overboden maar toen stond ie al bij mij in de kamer.
Hier d eBopita box rocco zonder lade nog geen ervaring in gebruik maar moest wel een paar maanden wachten tot deze leverbaar was.