Gratis af te halen Ronde houten box van Bopita De box heeft een dubbele bodem zoals te zien is op de foto Je krijgt er het boxkleed bij.
Is ie ook kleiner dan een standaard vierkante box? Ik weet namelijk wel iemand, maar die heeft maar beperkte ruimte.
Twente is wel te ver helaas, ik zat naar je woonplaats Utrecht te kijken, dat is wel haalbaar namelijk..
de box staat namelijk bij mijn ouders, zij doen hem zo weg voor diegene die hem nodig heeft. Ik kan hem niet naar hier verplaatsen
Hoi Hier willen we hem wel.. We zouden hem zondag op kunnen halen als hij in een golf past.. anders moet ik even kijken wanneer we een grotere auto kunnen regelen...
@gekko; De box is demonteerbaar, dus 2 ronde platen, wieltjes en de spijlen. Ik weet niet hoe groot jullie golf is Zondag moet mogelijk zijn.
Ehhm gewoon... een golf.... niet zo'n golf station... Maar dan komen we hem zondag halen. Weet je een voorkeur van tijden? Kan ik dat thuis weer overleggen. Ik woon wel dichter bij Utrecht dan Twente, maar dan maken we er gewoon een mooie rit van (alleen niet voor dag en dauw)