Hoi Dames, Ik heb mijn kast uitgemest en kwam nog een aantal (bijna) nieuwe dingen tegen. Mag tegen verzendkosten weg. Bij interesse graag een PB! View attachment 213376 Helemaal nieuw! enkel de kaartjes er af het is maat 42, maar valt als een 40 View attachment 213377 Ook helemaal nieuw, enkel de kaartjes er af. Het is maat 40 (in een opwelling gekocht onder het motto handig op vakantie, maar ik ben toch echt een jurkentype!)
daarnaast nog 2 tops (1 of 2x aangehad) View attachment 213379 maat S, maar valt als M View attachment 213380 Maat M, heerlijk zacht 90% polyamide, 10% elasthan. Kruipt ook niet omhoog!
nog een nieuw shirt (in een melige bui in een opwelling gekocht) Leuk te gebruiken als slaapshirt Tekst: Kiss me before my boyfriend comes back, maat M View attachment 213382
Nog 2 bikini setjes, helemaal nieuw. Gekocht onder het mom van minder schamen voor m'n lichaam en gewoon doen (mijn vriend vindt een bikini mooier dan een badpak) maar ik durf het toch niet aan! View attachment 213384 Bikini lijkt zo heel klein, maar het is een 85C ongeveer, zwemshort is een maat L maar lijkt op de foto hudge, maar dat is absoluut niet zo wanneer je hem aan hebt, de pijpen vallen dan mooi rond en niet zo breed als het op de foto lijkt. View attachment 213383 Bikini maat +/- 80 a 85 B/C, broekje maat M/L, zwemrokje maat M/L en schijnt niet door