Ik zit nog te twijfelen tussen 2 boxen, de Bopita Brent en de TWF Timo (beiden zonder lade). Nu zien ze er nagenoeg hetzelfde uit, maar vraag me af of er nog verschil in zit wat betreft kwaliteit, etc. Graag jullie ervaringen.
Geen ervaring in beide boxen, maar ons babykamertje is wel van TWF en kwaliteit is erg goed! Goede degelijke kwaliteit maar ziet er ook nog eens hartstikke leuk uit.
er is een licht verschil in maat. bopita is iets kleiner. verder is het verschil met het systeem van het verhogen en verlagen van de bodem. Ik heb de TWF en bevalt verder prima. Bopita is wel iets netter afgewerkt wat dus het verlagen en verhogen. maar TWF is iets goedkoper
We gaan morgenavond naar de Babydump en volgens hun site is de Bopita juist (iets) goedkoper. Ach, ik hoop dat ze ze beiden hebben staan zodat we het verschil kunnen zien, maar de vorige keer dat we er waren hadden ze de Bopita niet staan, alleen de TWF.
Wij hebben een kamertje van TWF en ook de box. Volgens ons goede, stevige kwaliteit.. Alleen was onze box niet zo goedkoop.. Maar dat ligt ook aan je wensen etc..
De witte Bopita Brent is 119 euro en de witte TWF Timo is 139 euro (of ik moet helemaal verkeerd hebben gekeken8))
Denk dat er niet zo heel veel verschil in zit. Wel vind ik een box met lade veel mooier en nog belangrijker heel erg handig.
ik heb een box van TWF zonder lade. Het enige waar ik spijt van heb is die lade.... wat had ik toch graag die lade toch gehad nu hahaha Liefs
Ik heb de Bopita Brent in t wit en ben er erg tevreden over. ziet er goed uit en kwaliteit is duidelijk goed. De TWF heb ik geen ervaring mee. Succes met kiezen
Voor mij maakt het heel weinig uit wat voor box het is hoor... is nou echt iets waarmee je in mijn ogen niet de mist in kan gaan. Hier een box zonder lade, was voordeliger en we hebben toch grote speelgoedmanden die ook later nog dienst doen (maar dan met ander speelgoed)
Wij hebben een box van TWF met lade nog niet in gebruik maar ziet er stevig uit dus ik ben er tot nu toe erg blij mee!
Ik had ook het liefst een box met lade gekozen, maar vind deze erg duur. Zou het geld er zelf niet voor over hebben gehad en aangezien we de box van mijn ouders krijgen vind ik het ook te duur om te vragen.
Wij hebben ook een TWF box, kregen we cadeau bij het kamertje. De box voldoet in onze ogen prima, het is zeker een stevige box!
Bopita met lade, bevalt heel goed. Is netjes afgewerkt met een afdekplaat over de la. De la zelf is groot genoeg voor heel veel speelgoed en de babystand is niet zo hoog als bij sommige andere boxen. Deze stand zit bij ons halverwege de box. Ik heb bij anderen wel eens gezien dat die zo'n 10 a 15 cm onder de rand was. Vind ik persoonlijk heel eng.
Wij hebben de bopita (tweedehands), maar nog niet in gebruik.. Mijn vriendin heeft de twf en volgens mij bevalt ie prima. Als wij het nieuw zouden kopen, zou ik voor de twf gaan omdat ie goedkoper is.