Ervaring met de Icandy dubbele wagen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door ikke mama, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke mama

ikke mama Actief lid

19 mei 2010
    117
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Ik ben 11 weken zwanger van de tweede en er zit straks ongveer 20 maanden tussen mijn zoontje en de baby. We zijn aan het kijken voor een dubbele kinderwagen en nu vraag ik mij af of er iemand ervaring heeft met de Icandy? Hoe is hij in gebruik en is er in het 'onderste/achterste zitje' voldoende ruimte? Ook ben ik benieuwd naar de prijs (ongeveer dan) dat is echt nergens te vinden op internet. We moeten nogal een stuk rijden om hem in het echt te bekijken dus vandaar.

Alvast heel erg bedankt.

2. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Ik weet niet of je wat aan me hebt maar zag hem toevallig gisteren rijden met twee kids er in. Die vrouw duwde hem met gemak door de paden en het zag er allemaal ook erg stabiel uit. Mooie wagen ... Hoop voor je dat er nog mensen zijn die hem zelf in gebruik hebben.

3. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Ik heb hem gekocht, alleen nog niet in het echt mogen proberen.
    Het lijkt mij echt een super wagen, vooral om dat ie net zo klein is als een enkele wagen...
    Ik was 1100,00 kwijt en dan heb ik alles erbij...
    Ik zou hem zeker in het echt gaan bekijken...
    succes!

4. miepje77

miepje77 Fanatiek lid

25 mei 2008
    1.881
    448
    83
    Ik lees mee. Weet zelf ook nog niet zo goed wst voor wagen ik dan wil nemen. Mijn dochter is straks 18 mnd als de volgende kleine komt. Ik vind 1100 best wel veel geld. Ms zijn er ook leuke alternatieven.

5. ikke mama

ikke mama Actief lid

19 mei 2010
    117
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey,

Bedankt voor de reacties. Het begon vandaag toch te kriebelen en na (voor de 100ste keer) nog een keer het internet afgespeurd te hebben kwam ik er achter dat hij nu ook in Rotterdam verkocht wordt. Ik ben wezen kijken en ik vind het echt een geweldige wagen!! Stuurt en rijdt geweldig en de ruimte voor het onderste zitje viel mij ook reuze mee. Het onderste zitje is wel wat kleiner en daardoor kunnen ze daar minder lang in zitten. Maar goed tegen de tijd dat de baby daar uitgroeit wil de oudste vast niet meer in de wagen. In Rotterdam krijg je deze maand 10% korting dus dat scheelt ook weer wat maar het blijft een heel bedrag! Jammer dat hij er nog niet was toen ik de wagen voor mijn zoontje ging kopen.
    Vanmiddag heb ik gelijk mijn Joolz op marktplaats gezet, maar eens kijken wat ik er nog voor kan krijgen.

Groetjes en als iemand nog een aanbieding weet of zo dan hoor ik het graag!

6. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

ik heb de wagen wel gezien bij een aantal mama's en ze liepen lekker makkelijk mee...ik vind het persoonlijk zielig" voor het kindje dat onderin moet zitten...die kijkt tegen een stuk zwart kunststof aan.

bij ons 21 maanden verschil als deze is geboren maar wij gaan hoogstwaarschijnlijk voor de easywalker duowagen.(ook nog wat twijfels hierbij hoor)

7. Isis26

Isis26 Niet meer actief

Ik heb hem en het is een heerlijke wagen!! Ik wil juist geen duo wagen waar ze naast elkaar zitten omdat ik ook wel eens met 1 kindje straks op pad ga en dan wil ik niet met een dubbele wagen lopen. Vind hem ideaal want gebruik hem nu alleen voor de oudste. Dat echt eronder hangen valt bij de icandy echt enorm mee. Ja de kleinste ziet wat minder dan de voorste maar weegt enorm op tegen alle voordelen die de wagen biedt. Mochten we ooit nog een derde krijgen hebben we nog steeds een enkele wagen.

8. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Nooit aan gedacht maar zeker zo waar.

9. ikke mama

ikke mama Actief lid

19 mei 2010
    117
    0
    0
    NULL
    NULL
    @isis:
    Ja zeker dat lijken mij ook de voordelen! Dat je hem van een dubbele naar een enkele wagen kan ombouwen is echt uniek. En ik heb nu al moeite met mijn Joolz om door sommige winkels te komen laat staan met een dubbele wagen naast elkaar. Veel plezier ermee!

10. spinnie1978

spinnie1978 Actief lid

17 feb 2009
    358
    22
    18
    Dat je deze wagen ook van dubbel naar enkel kan ombouwen is niet echt uniek, de phil & teds heeft dit al een hele tijd in hun assortiment!

11. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    ja maar bij de Icany is er voor de baby een echt bakje bij...en bij phil en teds volgens mij niet...

12. spinnie1978

spinnie1978 Actief lid

17 feb 2009
    358
    22
    18
    Wij hebben de vibe en daar kan je wel een echte 'bak' de zogenoemde peanut bij kopen!

13. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ja maar volgens mij kan dat niet icm de duosit toch?

Ik vind de icandy ook heel mooi, maar ook heel duur en vraag me af hoe lang je die wagen gebruikt...

Deel Deze Pagina