Wie heeft dit kamertje ook en hoe bevalt hij.

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door tukker, 20 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Hallo meiden.

Een vriendin van mij is zwanger, en is van plan om misschien dit kamertje te nemen. En ik wil haar het ledikantje kado doen als ze het kamertje neemt:). Wie heeft dit kamertje ook en hoe bevalt het?
    En ook niet onbelangerijk wat vinden jullie van het kamertje?

hier de link Babykamer Riviera Wit | Babykamers / Babykamer | Baby-Dump

Alvast bedant leigs tukker.

2. dreamwish

dreamwish Bekend lid

3 jul 2009
    645
    0
    0
    utrecht
    ik zelf vond het kamertje ook erg leuk het enige wat me tegenhoudt is de kleine kast. Dit is voor mij persoonlijk echt te klein en daardoor dus niet praktisch...
    Wij hebben nu voor een andere kamer gekozen

3. misa

misa Niet meer actief

Geen ervaring met het kamertje, maar wel een leuk kamertje! Alleen zou ik de kast te klein vinden.

4. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    dat is het hem juist dat het kastje zo klein is en dat er niet zo'n soort gelijk kamertje te vinden is in de zelfde stijl met een grotere kast. tenzij iemand er een weet?

5. Que

Que Niet meer actief

Hier ook geen ervaring.

Maar echt die kast zou voor mij veel te klein zijn!!!
    Hebben zelf een grote kast met uit mijn hoofd gezegd 10 planken en zelfs dat is te weinig!!! O ja en 1 hang gedeelte.

Succes!!

6. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    ik ken het kamertje. wat wil je weten. tis grenen hout je gaat op een bepaald moment wel noesten zien verkleuren (gelig) maar dat kan je heel mooi vinden of niet.

verder is het gewoon een lief kamertje.
    Gelijksoortige zijn de kamertjes Paris van bopita. daar eventueel andere kasten varianten te krijgen

7. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Ik doe dit ff voor mijn vriendin omdat het internet het niet doet bij haar. Ze wil weten of je het kamertje helemaal zelf in elkaar moet zetten en of het degelijk materiaal is. En ondanks dat het kastje klein is of het wel praktisch genoeg is voor het kindje tot een jaar of 2, 3 kwa keding etc. En of er een soortgelijk kamertje bestaat met een grotere kast. Ze vind namelijk Echt alleen dit kamertje mooi het is precies haar stijl.

8. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    hij is leuk!!!

misschien kan ze 2 van die kastjes nemen?

9. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Je kan van die set natuurlijk ook alleen het bedje + commode bestellen....dan zoek je er zelf nog een mooie grotere kast bij ;)

10. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Geen ervaring met de meubeltjes, maar wel errug leuk:)
    Ze zou kunnen overwegen om 2 kasten te nemen? Of misschien alleen bedje en commode kopen en ergens anders de kast. Suc6

11. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ik dacht ook gelijk eraan dat ze miss 2 kasten kan nemen? zo naast mekaar?

vind het zelf totaal geen leuk kamertje , sorry:)
    niet mn smaak!

Maar wel lief he dat je ledikant cadeau wilt doen!
    en anders miss de tweede kast?:)

12. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
    Als ze het kamertje besteld bij de babydump wordt deze in elkaar gezet. Wij hebben een kamertje van Bopita besteld bij babydump en deze is toen voor ons in elkaar gezet.

13. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38

moet je wel voor betalen toch?

14. ukkepuk80

ukkepuk80 Actief lid

24 sep 2009
    452
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als ze echt graag dit kamertje wil zou ik ook voor een andere kast gaan of 2 kastjes maar dat is denk ik wel weer stuk duurder.
    Ons kamertje kwam ook van babydump samen met box en kinderwagen maar kamer hebben we toch echt zelf in elkaar moeten zetten! Hoorde later wel van iemand anders dat het in elkaar zetten eigenlijk heel goedkoop is om te doen in verhouding met totaalprijskamertje. Dus misschien wel handig om te laten doen voor een kleine prijs.
    Die prijzen kan je vast wel op hun site vinden.

Trouwens wel heel lief van je om het ledikantje kado te doen!

15. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Ik zou dan ook is kijken naar kamertjes paris
    Tis wel klein maar eerlijk gezegd in combi met comode vind ik de ruimte genoeg. gewoon zorgen dat alleen de maat in de kast heb liggen die op dat moment gedragen wordt.

Ik zou is zeggen google is op babykamer Paris en babykamer waaibaai. dan zie je welke mogeliijkheden er nog zijn in deze "lijnen"
    Dit is namelijk kamertje waaibaai en daar is ook een grotere kast van (merk is trouwens happy baby.. heb me vergist)

16. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Hey bedankt voor de reacties! En wat de vraag beterft over het zelf in elkaar zetten, zijn het dozen wat je binnen krijgt? komen de meubels zo binnen dat je allen de deurtjes hoeft in te hangen en het ledikantje in elkaar moet zetten. Dat de commode en het kastje al voor en deel in elkaar zitten zeg maar, want dit had ik zelf ook met mijn kamertje. Ze is overgins hard aan het nadenken of ze het gaat nemen of niet hihi!

17. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
    Nee ik heb er niet voor hoeven betalen. We hadden een bedje en een kommode besteld en kregen de box gratis. Daarnaast mochten we ook nog een bedrag vrij besteden aan beddengoed. We hebben toen het matras erbij gedaan.

18. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
    Hier kwam alles in grote dozen binnen. Er waren 2 mannen bij en voordat ik het wist stond het kamertje al in elkaar en mocht ik het controleren. Echt prima service! Ik hier dus niks extra's voor hoeven betalen. Ik heb alle sites afgelopen van kinderkamers en bij Babydump was ons kamertje het goedkoopst.

19. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Ik dacht dat de kast en comode van deze serie in elkaar geleverd wordt. dus alleen deurtjes in hangen en bedje met inbus in elkaar zetten.. maar zou t voor de zekerheid in de winkel navragen.

20. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    wij hebben ook niks hoeven te betalen voor het monteren von ons kamertje en box bij babydump. Waren twee leuke mannen die het in elkaar kamen zetten, zijn een een uurtje of 2 bezig geweest en daarna mochten we het controleren op beschadigingen enz en we hoefden pas alles te betalen op het moment dat alles goed was....
    Ze waren alleen 1 hoeslakentje vergeten mee te geven, maar 1 dag na de levering van de meubels, kwam die alweer met de post.
    SUPER SERVICE !! Liefs Sas

Deel Deze Pagina