Ik ben van plan om morgenavond naar de koopavond van Prenatal te gaan. Wil graag naar een grotere Prenatal en vraag me af naar welke ik het best kan gaan Arnhem of Hengelo. Graag jullie ervaringen, welke is groter/mooier? Hebben ze beiden het zelfde assortiment of zit hier ook nog verschil in? Arnhem is voor mij dichter bij, maar heb ik nog nooit iemand over gehoord. Een vriendin vertelde me dat die in Hengelo heel groot en mooi is.
ik kom nu bijna dagelijks in hengelo bij de prenatal woon er vlakbij ik vind het een hele mooie grote en overzichtelijke winkel. assortiment zal denk ik wel het zelfde zijn.
Ik ken die in arnhem niet, maar die in hengelo wel. Vind het een fijne winkel, al vind ik wel dat ze weinig aan (difrax)flessen hebben (ben al een tijdje aan het kijken daar).
Ik ken Hengelo niet, maar Arnhem wel. Die vind ik tegenvallen (maar vergelijk het met de prenetal in utrecht, die is echt véél mooier en groter dan Arnhem dus dan valt ie al snel tegen). Dus ik zou voor Hengelo gaan
Hengelo is voor mij dicht bij, ik ga daar geregeld naartoe. Het is echt een hele mooie, grote zaak en ze hebben voldoende keuze.
Hallo ik las je bericht maar zag dat die alwel heel oud is maar mischien heeft mijn reactie nog wel zin voor evt. een andere keer Ik hoorde dat er ipv. een prenetal nu ook in Arnhem een nieuwe babyspaciaalzaak komt. Bij de presikhaaf in arnhem vanaf 4 september. Mischien is dat ook wel een idee ipv prenetal.