Ik heb dat ding vandaag dus maar weer eens uit de kast gehaald. Mijn dochter is nu 6 maanden en ik wilde de Minimonkey nog maar eens proberen. Maar of ik doe iets fout? Maar het zit echt niet comfortabel. Alle mogelijke posities die op hun website beschreven staan vind ik niet comfortabel. Iemand van jullie die wel tevreden is met de Minimonkey? Tips?
wij hebben hem hier gebruikt toen Emma net geboren was. Ik vond hem niet fijn zitten (misschien dat mijn borsten ook in de weg zaten) maar mijn man kon hem prima meenemen en Emma vond het toen ook erg fijn! Toen zs groter werd vond ze het niet meer zo leuk! het is heel persoonlijk of je het fijn vind of niet. ik had hem voor we kochten geprobeerd met een pop en toen vond ik het wel goed zitten maar daadwerkelijk met een echte baby vond ik het niet meer fijn zitten.
ik vond hem als heupdrager voor korte afstanden (even naar de brievenbus) wel prettig, maar verder is hij hier ook weinig gebruikt, maar toen was ze denk ik ook al 9 maanden...
Heb hem ook (gekregen zelfs) maar na 1 keer uitproberen toen ze 2 weken oud was heb ik hem weer onderin de kast gelegd. Wat een onding is dat zeg....
ik heb er ook 1 gehad , maar ook weer heel snel verkocht ! ook ik vond het een vreselijk onding ! wat ik wel heel fijn vond en rayn ook was de ringsling ( of een andere draagdoek ) iig 1 die je om je hele lichaam heen knoopt , zit heel stevig en rayn voelde zich ook erg prettig op deze manier , heerlijk dus om bij de hond uit te laten ofzo
Wij hebben hem ook gehad. Vreselijk! een paar keer geprobeerd op alle mogelijke manieren maar.. hup, op marktplaats!
Heb alleen ervaring met een ander onding (lodger shelter), ik zou dat geld besteden aan een echte draagdoek! Blozekriekske.nl - De leukste draagdoek, draagzak, rugdrager en ringsling koop je bij Blozekriekske! Je hoeft niet per se een lap te hebben, kijk eens bij Mei Tai of andere dragers. Ik heb zelf een Mei Tai en vind het heel geschikt. Heb ook een Tricot Slen, ook makkelijk, vooral met een kleine baby.
ik heb er 2 een zelf gemaakte, zeg maar doeken van zon 6 meter lang, die je om jezelf en de baby heenslaat, waar de baby zo stevig tegen je aanzit dat het bijna lijkt of je weer zwanger bent Deze is beter voor het verdelen van het gewicht en dus ook je rug. maar ook dus de minimonkey Ik vond hem superhandig. Nu is Ons Kleintje daar inmiddels wat te zwaar voor (elf kilo), of ik moet zelf wat gaan trainen In principe zou ik hem nog kunnen gebruiken. als je tips wilt moet je even op die site kijken, allemaal instructie filmpjes dus kan je zien wat je eventueel fout doet. We moesten vaak naar het ziekenhuis met een klein kindje en daarbij was de minimonkey een uitkomst, want waar laat je je kinderwagen tijdens een ziekenhuisopname en je moet helemaal naar de andere kant van het ziekenhuis? ik heb hem ook gebruikt in de box, als hangmatje. daarnaast vond het prettig dat ik hem vlakbij me kon houden wanneer hij krampjes had en dat ik dan toch mijn handen vrij had. groetjes
En ik ben er helemaal gek op Toen mn meiske net geboren was heeft ze uren in dat ding gelegen. En nu nog, rechtop zitten erin en lekker wandelen. Heerlijk. Bij mn manneke een andere gehad (bjorn Borg) maar vond ik stukken minder prettig! Hier dus een positieve mama
Vandaag naar aanleiding van het topic, weer flink in de weer geweest met onze minimonkey. Onze zoon heeft last van doorbreken van tandjes en ergggg aanhankelijk. Nu hebben we samen allerlei klusjes gedaan in huis, hij in de minimonkey. Hij heeft er echt van genoten. Ik vond het zelf wel redelijk zwaar, ik moet echt even `trainen`. (dwz steeds 10 minuten)
gewonnen met Baby van de Maand maar wat een onding! 1x gebruikt toen kleine man 2maanden oud was maar hij krijsde alles bij elkaar. Hij is nu 9maanden en weenie of ik m nog kan gebruiken.