Bas weigert zijn laatste fles met pap te drinken dus zijn we overgegaan op een bord pap. Deze geven we dan 's middags. Maar hij weigert dit op te eten. Ook als ik rijstenbloem met vanille erin doe eet hij het niet op. Het lastige is dat hij geen andere rijstenbloem mag als die van 4 maanden vanwege zijn koemelkallergie. We krijgen nog een verwijzing van het cb voor een dietiste, maar tot die tijd weet ik niet wat ik hem kan geven als vervanger van de pap. Hij zou al een boterham mogen alleen is onze bakker nu met vakantie en bakt volgende week donderdag pas weer speciaal brood. Heeft iemand een idee wat ik Bas zou kunnen geven i.p.v. pap?
Ik zou hem gewoon geen pap geven dan hoor. En dan ook maar een paar dagen geen brood. Kan namelijk ook geen kwaad, dus ik zou het gewoon bij zn melk houden.
Ik ben al bij AH geweest, maar ze wisten het niet zeker. Dus dat neem ik het liever niet mee voordat Bas helemaal onder de uitslag zit.
Wat gek; AH is juist zo precies met het geven van allergieinformatie op alle verpakkingen. Kun je geen mailtje naar de klantenservice sturen, bijvoorbeeld via hun website? Verder ben ik het eens met Hanneke. Dan maar een paar dagen géén pap of brood. Onze uk heeft nooit pap gewild en volgens mij is hij niets tekort gekomen.