ik lees op internet dat als ik zelfgekookte groente invries en het daarna wil geven aan mijn kindje ik dan: in de koelkast moet ontdooien en het daarna heel erg warm moet maken om het vervolgens af te laten koelen tot de juiste temperatuur. (ivm bacterieen). Doen jullie dit ook? Verder ben ik benieuwd of jullie fruit ook invriezen? En zo ja welke soorten? Geven jullie dit daarna met bv rijstbloem of liga erdoor zodat het wat dikker wordt? Of is het beter om het puur te geven?
Meestal maken wij vers, maar als het uit de vriezer komt laten wij het wel ontdooien in de ijskast, maar opwarmen doen we niet heel erg heet gewoon de temperatuur dat hij het meteen kan eten. Geen idee of ik het goed doe dus
Ik laat het wel (meestal) in de koelkast ontdooien.. Als ik dat niet doe doe ik het in de magnetron. Dit is bij het avondeten. Fruit geef ik meestal vers. Ik maak het eigenlijk bijna nooit heeeeeeel erg warm. Alleen soms als Finn al zelf wakker is geworden en honger heeft. Dan maak ik het eten...ga dan naar boven om hem uit bed te halen. En als ik dan terug kom is het afgekoeld. Maar dat is dus echt alleen af en toe als hij overstuur wakker wordt