dames... even een vraagje... Ik ben nogal creabea en ik heb zelf me bord voor in de tuin gemaakt ik vind dit erg leuk om te doen... net als presentjes voo rhet kraambezoek of zelfs de kaarten.... Maar nu hadden me vriend en ik het erover om misschien wel een klein bedrijfje te beginnen om deze borden te verhuren.... maar zou dat iets zijn? het moet natuurlijk wel iets opleveren! Dit hoeven natuurlijk geen honderde euro's te zijn maar lijkt me leuk om een extra zakcentje te hebben.....
Ik denk dat als je de prijs een beetje schappelijk houd en zorgt dat ze lang meegaan (voor jezelf) dat het heel erg geliefd kan zijn....
ja idd en dat je orginele en niet alleen de standaard borden hebt! Mensen willen tegenwoordig "iets aparts"! Succes ermee!
Oh dat is zeker wel leuk ! Als je een droom hebt en je kunt ervoor gaan, moet je het ook zeker doen ! Succes !
Harstikke leuk idee zou ik zeggen, er zijn hier in Limburg toch al zo weinig plaatsen waar je een leuk bord kunt huren. DOEN! Succes
dank jullie dames... ik had al zoiets van ik kan ze ook verkopen... en op vraag maken...... hihi begin er wel zin in te krijgen...
leuk idee, want wij hadden ons bord zelf gemaakt omdat het allemaal van die standaard borden zijn en dat wilden wij niet! En idd als je de prijs schappelijk houd dan weet ik zeker dat veel mensen geïntresseerd zullen zijn.
Lijkt me idd wel wat.Mijn vriendin had er ook 2 gemaakt en die circuleren nu zo'n beetje door de hele vriendenkring heir en daar aangepast natuurlijk Liefs,Claudia
Owkee dat had ik niet gezien. Weet ook nu niet meer wat een geboortebord is, ik dacht namelijk dat het een ooievaar zou zijn
hihi nou op de eerste pagina... hihi nou dat ligt eraan he... wij huoden van pooh... zo had ik ook een lolifant... en aan dat poohbord hong een ballon met de naam...
Ja leuk, ik zou het proberen. Zorg dat je je materiaal eruit hebt, en dan nog extra's voor jezelf. Het zou toch wel heel leuk zijn als het lukt Liefs, mussie
Leuk idee, ik zou het zeker gaan doen. Misschien kun je een aantal standaard borden maken die je verhuurd. Bijv. een stuk of 10, waar mensen dan uit kunnen kiezen. En je kunt ze anders eventueel op vraag maken. Alleen moeten mensen hem dan kopen in plaats van huren. En dat kun je natuurlijk duurder maken. Succes ermee. x Linda
Ik zou zeggen: op maat maken en verkopen (bijv. met de naam van het kindje erop of dezelfde afbeelding als het geboortekaartje of iets anders persoonlijks). Kan best een markt voor zijn. Mijn buren hadden zelf een vlag gemaakt met de naam van hun zoontje erop. Dus waarom geen bord?