Ik zoek een liedje over verliefd worden/zijn op een getrouwde vrouw. Dus vanuit het perspectief van de minnaar. Liefst een beetje uptempo en dansbaar, al realiseer ik me dat dat gezien het onderwerp misschien niet het geeikte genre is . Hoe bekender hoe beter! Nederlands of Engels maakt niet uit. Dit is het dichtste wat ik er zelf bij kom, al vind ik deze dus eigenlijk te langzaam: Billy Paul - Me and mrs. Jones Wie heeft een goede suggestie voor mij?
Ik weet niet of het helemaal is wat je bedoelt maar het eerste wat er in me op kwam was Shawn mendes - treat you better.
Hinder Hayes - secret love Kelly/Kelly Roeland - Dilemma Jason Derulo - secret love song Xscape - my little secret Usher - one day you'll be mine
Voor op de bruiloft van iemand die niet helemaal eerlijk aan zn vrouw is gekomen. Nee hoor, grapje Voor een klein toneelstukje. Soort foute parodie op iets. Als één van de personages wegwandelt met de vrouw van een ander moeten een paar zangeressen in een toepasselijk lied uitbarsten.
Ik ga de genoemde liedjes straks even beluisteren! Dank alvast. Als iemand nog ideeen heeft voor wat oudere nummers (jaren 70-80-90) hoor ik die ook heel graag
Wat fijn dat jullie zo meedenken dames Ik heb alleen nog niet hét nummer voorbij zien komen. Veel vanuit het perspectief van de bedrogen vrouw, maar die hebben we juist geen Meer: vrijgezelle-man-kaapt-vrouw-van-een-ander. Maar volgens mij zijn daar maar weinig liedjes over. Die eerste komt nog wel het meest in de buurt. Maar ik denk dat dat - voor het bedoelde publiek - geen bekend nummer is. Jammer.
@fafa Deze schiet me direct te binnen: Dit gaat over een vrijgezelle man die de vrouw van een ander kaapt, én het lied komt uit de jaren tachtig, én het is vrij dansbaar!