Hallo Allemaal, Ik heb Dinsdag positief getest (kleine symptomen zoals vollere borsten, trek in hartig, moe) en moest Woensdag/Donderdag (vandaag dus) ongesteld worden. Dit ben ik ook geworden naar mijn idee, flink wat mooi bloed, vanmorgen begonnen. Kan het zijn dat mijn lichaam al snel HCG maakte maar het bevruchte eitje niet is ingenesteld? Hoor graag wat jullie vinden. Josuus
Hey Josuus, Allereerst, wat verschrikkelijk balen zeg!! Heb je nu nog een test gedaan om te kijken of die nog steeds positief is? Ik heb helaas hetzelfde gehad in maart. Ik testte voor mijn NOD (licht) positief maar op een gegeven moment voelde ik niets meer en vervolgens werd ik keurig ongesteld.. Het is het grote gevaar van testen voor je NOD.. Ik zou een test doen als ik jou was.. dat zou je meer duidelijkheid moeten kunnen geven.
Hee! Ik had het ook... Licht positief getest, dag later nog lichter, 2 dagen daarna negatief. 1,5 week na de lichte test ongi geworden... Het kan inderdaad....
Ik wacht morgen nog even af, dan even tempen, daar kan ik altijd veel uit opmaken en kijken of het bloeden doorzet. Voel veel gerommel in mijn buik maar geen pijn, menstruatiepijn. We zien wel. We hebben nog meer tijd om het te laten lukken. En ik heb ook wel gevoelt dat het niet helemaal oké zat, maar toch dat is achteraf. Bedankt voor jullie berichtjes Josuus
Temp is naar beneden, menstruatie is op gang. Jammer maar er komen nog meer maanden. Volgende meer geluk en niet meer tempen voor de NOD. Dat scheelt een risico. groetjes, Josuus