Hoi Dames, Ik wil graag even een vraag stellen hier. Afgelopen vrijdag heb ik een positieve ovu test gehad. s avonds had ik ook even erge buikpijn, en van dat rekbaar slijm(sorry dames), zaterdag was test weer negatief. We hebben maandag,woensdag,vrijdag,zaterdag geklust. Nu had ik gisteravond opeens verschrikkelijke buikpijn. Het was echt niet leuk meer. En voelde me er ook flink beroerd van. Weet iemand wat dit kan betekenen? Alvast bedankt dames. Groetjesh
Volgens mij heb je vrijdagavond je eisprong gehad. Nu is de innesteling vaak 5 a 7 dagen na de eisprong, dus dat zou nu wel heel erg vroeg zijn. Misschien is de eisprong vrijdagavond mislukt en heb je gisterenavond alsnog een eisprong gehad?
Hoi, Kan dat dan dat je twee keer eisprong krijgt? Als we dan zaterdag hebben geklust dan heb je nog wel een kans begrijp ik dus. Hihi, het is voor de eerste, weet er allemaal erg weinig vanaf. zitten nu in de tweede ronde. liefs
Het kan zijn dat de eerste keer geen eitje is gesprongen en dat je lichaam een paar dagen later een nieuwe poging heeft gedaan en dat er toen wel een eitje is gesprongen.
aah, ok. het zou kunnen, heb enkel vanaf zaterdag negatieve ovulatie testen. Dus dan is het waarschijnlijk niet zo? je voelt vanalles de eerste keer dat je probeert zwanger te raken. liefs
Ik herken het bloemetje.. Ik dacht bij de eerste ronde ook al dat het raak was. Was er bijna van overtuigd dat het raak was maar helaas. Ik probeer me er niet al te veel mee bezig te houden... Wist trouwens niet dat je 2x een eisprong kan hebben, wanneer de eerste eisprong 'mislukt'? Is dat echt zo? Die buikpijn heb ik ook weleens gehad alleen was het bij mij niet zo erg. Was op een trouwfeest en kon gewoon nog (rustig) dansen. Ik had het vermoeden dat het m'n eisprong was of missch al een vroege innesteling? Geen idee. Had je de buikpijn aan een kant, onderin je buik? Dan kan het volgens mij wel een eisprong zijn.
Je ei kon ook zondag zijn gesprongen. Als je een positieve ovu test hebt dan kan het 24 u tot 48 uur daarna springen.
hoi, inderdaad. dat zou kunnen, maar was gisteravond, en heb de positieve test vrijdagochtend heel vroeg gehad. dank je voor alle reacties. liefs