6 maand of meer zwanger en kleren voor kerst

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door chantilly, 13 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantilly

chantilly Actief lid

7 mei 2007
    281
    0
    0
    helpdeskmedewerker
    ergens in ut mooie oost'n
    Hallootjes,

straks met de kerst ben ik zo'n 28 weken zwanger.
    nu zit ik ff met kleren kopen; wel of niet doen ?
    daarna heb je het nog maar zo kort aan.....

wat doen jullie ?
    gewoon een heel nieuw outfit, of alleen een blouse of iets dergelijks....?
    of wat anders ?

graag tips......

2. Euhmzz

Euhmzz Actief lid

14 jun 2007
    465
    0
    0
    Ik ga mij toch wel iets nieuws kopen voor met kerst.
    Maar dat moet niet heel duur zijn he, bij H&M bijvoorbeeld hebben ze een heel leuke mama-collectie!
    En denk dat ik enkel een broek bij de zwangerschapskledij haal, je hebt hele leuke bloesjes die vanaf je middel openvallen, dus die kan je steeds aan, met of zonder dikke buik!

3. Catheleine

Catheleine Bekend lid

9 feb 2007
    522
    1
    0
    Zorgcoordinator
    Brabant
    Ik ben dan nog niet zo ver als jij en ben nu wel van plan om nog wat nieuws te kopen maar wel iets wat ik erna nog gewoon aan kan hoor! vind het anders sonde van het geld, je draagt alle positie kleding toch maar zo kort...

Groetjes Catheleine

4. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Vorig jaar kerst kocht ik een heel wijde bloes in A-lijn, een chique, ik heb hem laatst gepast en kan er nog weeeeeeeken in groeien

5. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ik was met de kerst ook 28 weken zwanger vorig jaar en had voor de kerst een tuniekje gekocht en dat tuniekje was van stretchbaar stof en kan het nu nog steeds aan :D Was gewoon van de c&a!

6. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik heb 3 nette zwangerschapsbroeken, 2 zwarte en 1 bruine, dus dat kan altijd. En een tijd terug een leuk bloesje gekocht bij de H&M, is altijd leuk, niet alleen met kerst.
    (niet dat wij uitgebreid kerst gaan vieren, hoop dan bevallen te zijn en anders zijn we daar heel erg op aan het wachten ;))

7. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Ik ben met de kerst ruim 26 weken zwanger. Ik ben wel van plan om een leuke kerst-outfit te gaan kopen. Natuurlijk niet al te duur en ook niet te sjiek, zodat je het later in de zwangerschap ook nog kunt dragen of kunt combineren met een spijkerbroek. Maar een zwangere kerst maak je misschien maar één keer in je leven mee, dan wil ik er wel een beetje leuk uitzien! Toch wel bijzonder, zeker gezien onze situatie! ;)

Groetjes,
    Jippie

8. Present

Present Actief lid

12 nov 2007
    110
    0
    0
    USA
    Dan ben ik 37 weken!
    Ik had het er met mijn man over, ik wil wel een leuk jurkje kopen ofzo, me tenminste een beetje vrouwelijk voelen na al die joggingbroeken van de afgelopen tijd ;) :D

9. Miky

Miky Bekend lid

18 jan 2006
    604
    0
    0
    Groningen
    Ik weet het nog niet. Lijkt me wel heel leuk,maar t moet dan wel iets zijn wat je na kerst ook nog gewoon kunt gaan dragen.

10. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    Ben dan al 34 weken, dus weet nog niet. Misschien trek ik een goedkoop H&M-jurkje aan (dat dan enorm uitrekt, maar ik daarna dan gewoon wegdoe) met een leuke glitter-buikband ofzo (die hebben ze dan vast wel bij de Prenatal toch?).
    Of misschien koop ik toch iets leuks (wel een beetje betaalbaar), want wil me inderdaad wel een beetje mooi en vrouwelijk voelen en geen lompe kerstmuts (dan liever een ronde glimmende en glitterende kerstbal ;) hihi)

11. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    Ik zelf zou het persoonlijk niet doen.
    Vorig jaar was ik met kerst 24 weken en had niks speciaals gekocht, mensen zien allemaal dat je zwanger bent. en snappen wel dat je niet je klerenkast vol hebt hangen met zwangerschapskleren.
    Ook nu, koop ik niks anders meer.

Maja wij zijn zoiezo niet van die speciale feestdagen/zondag kleren mensen :)

Als je het wil, zou ik het gewoon lekker doen hoor ;)

12. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Ik koop ook niks speciaals voor kerst. Ik heb allemaal wel nette kleding in de kast..

13. Tinus

Tinus Actief lid

18 jun 2007
    417
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb nog een (doorzichtige) blouse met hele aparte vleermuisachtige mouwen, die kan ik in ieder geval aan. Daaronder moet nog wel een topje, dus ik denk dat ik daar alleen naar op zoek ga. En ik heb een nette zwarte broek, ook vanwege mijn werk, dus die doe ik er dan bij aan denk ik. Ik vind het zonde om eenmalig een dure outfit te kopen.

Dat idee van een goedkoop jurkje van H&M vond ik ook wel leuk. Met een mooie buikband kan dat best leuk staan.

14. Samama

Samama Niet meer actief

Ik ben dan iets van 38 weken, en heb een leuke bolero gezien bij de H&m die je alleen over je armen heen doet, in verschillende kleuren met een beetje "glitter"effect voor 9,90. Ga die denk ik halen, zie ik er toch nog een beetje kerstachtig uit..

Deel Deze Pagina