Alleen willen zijn..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Natasja, 13 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Herkennen jullie dat?

Ik ben best graag alleen nu. Niet dat ik het erg vind dat mijn man thuis komt hahaha maar vind het wel lekker in mijn 1tje soms.
    Gewoon mijn eigen dingetjes doen enzo.

groetjes

2. Patricia27

Patricia27 Actief lid

3 dec 2006
    288
    0
    0
    inpakster
    IJsselmuiden
    ik heb dat ook zo en ook overdag omdat ik namelijk deze week verlof heb. Ik heb eigenlijk helemaal geen zin om de deur uit te gaan maar ja ik heb een hond en die moet ook uitgelaten worden.

3. Soraya

Soraya Bekend lid

30 dec 2006
    836
    0
    16
    Randstad
    Heel herkenbaar! Weet niet hoe ik het moet omschrijven verder, dat doe jij heel aardig, maar ik ga ook erg graag mijn eigen gangetje nu :oops: .

Is dat raar eigenlijk?

ps Ben ook blij als lief thuiskomt of er is hoor! Maar in de tijd dat hij er niet is vermaak ik me opperbest!

4. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ik weet niet of het raar is :oops:

5. Catheleine

Catheleine Bekend lid

9 feb 2007
    522
    1
    0
    Zorgcoordinator
    Brabant
    Ik kan normaal helemaal niet goed alleen zijn, maar op dit moment vind het heerlijk om alleen te zijn...
    Vermaak me wel, en heb geen behoeft op andere op te zoeken...
    Het is niet zo dat ik niet graag onder de mensen ben maar het doet me niks om alleen te zijn, vind het zelfs wel fijn...

Ik vond het een rare gewaarwording...

Groetjes Catheleine

6. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ik heb het eigenlijk hetzelfde als voor mijn zwangerschap, dat ik soms alleen wil zijn en soms graag samen. Het gevoel is dan alleen veel sterker. Ik kan m'n vriend waanzinnig missen als hij aan het werk is, kan soms wel janken.. En soms vind het zoooo heerlijk om alleen te zijn, helemaal gelukkig ben ik dan.. Maf hoor :rolleyes:

7. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Dat komt vast doordat je zoveel te denken hebt, als je in verwachting bent. Ten eerste al de bewegingen in je buik. Over hoe het zal gaan de komende zwangerschapsweken, hoe het kamertje zal worden (als dat nog niet klaar is) en of je wel alle benodigheden in huis hebt, hoe de bevalling zal zijn, hoe het zal zijn met een kindje (erbij).
    Dat moet je allemaal een beetje kunnen bedenken en doordenken, en dan heb je niet altijd gezelschap nodig.
    Hoewel... bent nooit alleen he? Baby is er wel altijd bij. 8)
    Ik weet nu al dat ik dat straks heel erg zal missen, dat heerlijke gerommel in m'n buik.

8. nique36

nique36 Actief lid

4 okt 2007
    171
    0
    0
    Prinsenbeek
    Heel erg herkenbaar!. Ik wil nu het liefste ook gewoon alleen zijn. Vind het inderdaad wel fijn als mannetje thuis is, maar voor je het weet draait mijn humeur weer om en kan hij niks meer goed doen, en zorgen dat hij uit mijn buurt blijft :oops: Erg hé...........Ik hou heel veel van hem, maar soms wordt het me gewoon weleens allemaal teveel. Herkent iemand dit?

9. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Yep :oops:
    Zat net al onhebbelijk toen doen aan de telefoon.

10. Soraya

Soraya Bekend lid

30 dec 2006
    836
    0
    16
    Randstad
    Ja! Ik schaam me als ik het voel, maar soms is dat inderdaad zo. En zo onterecht. Hij doet niets fout, maar soms.........

Ik weet niet wat het is, dat gevoel van graag alleen zijn. Zo te lezen is het niet echt raar. Mijn lief werkt wekelijks twee avonden nu en dan voel ik me een keer niet rot als om 20.30 uur de oogjes dichtvallen. Vind dat zo ongezellig en dan maakt het niet uit, want ik ben toch alleen. Maar dat is weer een ander gevoel, dat heeft meer met schuldgevoel te maken. Hoewel dat niet nodig is, hij stuurt me naar bed als hij ziet dat mijn oogjes dichtvallen. Gaat wel weer over zegt hij.

Ach, ik neem alles maar zoals het komt. Wel fijn te lezen dat er meer zijn die dit denken of zich zo voelen!

11. Soraya

Soraya Bekend lid

30 dec 2006
    836
    0
    16
    Randstad
    En dan ook al direct spijt als je ophangt? Ik wel....

12. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Hier ook. Soms is mijn Lief erg laat thuis, en dan mis ik hem vreselijk. Maar sinds ik zwanger ben... is dat gevoel heel anders. Tuurlijk mis ik hem wel, maar toch anders. :oops:

13. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Is denk ik een heel normale reactie.. Ik heb het ook.. Ik denk dat je onbewust jezelf aan het voorbereiden bent voor de komst van jullie baby..

Het is bewezen dat vrouwen daar veel mee bezig zijn.
    Ik kan ook heel erg slecht tegen rommel, of om het huis uit te gaan.
    Vaak zit ik te denken, wat zal ik eens even.. dan even naar mijn moeder.. Eenmaal daar wil ik weer naar huis..
    Heel onrustig..

Ik denk dat het gewoon ter voorbereiding is..
    Kan op dit moment ook slecht tegen bepaalde opmerkingen va mijn man..

Ach ja, vrouwen zijn al gekke wezens ;) laat staan dat ze extra onder de hormonen komen :)

14. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ja gelijk denk ik al, nou zeg waarom doe ik dat nou?
    Ben nu ook extra lief tegen hem. Vind hem ook gewoon heel lief. maar soms... hahahaha

15. Neeke

Neeke Bekend lid

8 apr 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Hallo Natasja,

Heel herkenbaar! En het wordt alleen maar erger :D. Ik kan me ook wel voorstellen dat mannen zich af en toe buitengesloten voelen. Ze kunnen zich ook helemaal niks voorstellen bij wat er allemaal met je (geest en lijf) verandert als je zwanger bent.

Geniet van deze bijzondere tijd!

Neeke

16. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Maar eigenlijk ben je stiekem met z'n 2-tjes :)
    En mijn mannetje heeft het ook flink te verduren, ben momenteel hormonaal niet te GENIETEN ! :confused: hihihi...

Ach, ze moeten er maar even tegen kunnen hoor! Beetje begrip toch meiden?

-x-

17. Niet meer actief

hey natas,misschien probeer je gewoon nog even van je rust te genieten,,....ik had dat ook van de eerste,...lekkr alleen mijn ding doen....

18. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.290
    263
    83
    Ik heb het niet echt dat ik alleen wil zijn.
    Wil alleen GEEN verplichtingen hebben.
    Moet mijn eigen ding kunnen doen.
    En op moment dat ik het wil, en als ik niets wil dan wil ik niets.
    Vriendlief is veel weggeweest ( lange werkdagen met file erachteraan)
    Dus heb beetje te veel alleen gezeten , dat vond ik niet prettig.
    Maar je kan wel je eigen ding doen.
    Liek

19. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Blij te horen dat het niet abnormaal is :D

Deel Deze Pagina