Mijn vriend en ik wilden vanmiddag naar de bios gaan want we hebben nog van die bonnen. Staan we in Groningen bij de pinautomaat, kom ik erachter dat mijn pas is geblokkeerd! Wij weer terug naar huis naar de bank, blijkt dat mijn pas gewoon geskimd is en automatisch geblokkeerd. En het duurt een aantal werkdagen voor ik eindelijk eens een nieuwe pas heb :x Nou ja gelukkig konden ze bij de bank mijn laatste geld opnemen Maar ik baal hard!
Vervelend is dat he! Heb het zelf vorig jaar ook gehad... dan besef je ineens hoe vaak je eigenlijk je pinpas gebruikt
Nee er is gelukkig geen geld afgehaald. Ik denk dat de pas meteen geblokkeerd werd,misschien een soort van beveiliging?
Dat had mijn schoonzus ook laatst. Ja volgens mij s het een beveiliging als je bij je eigenbank pint. De Rabobank slikte het pasje zelfs in
Heb ik ook gehad stond bij de supermarkt pas deed het niet terwijl er wel geld op stond ik naar de geldautomaat kijken of die het wel deed werd hij in geslikt bellen naar de bank was er geskimd bij een van de winkels waar ik was geweest en blokeren ze automatisch de passen die er ook zijn geweest