Hallo. We hebben sinds vorige week een nieuw bed. Nu weet ik dat dat altijd "nieuw'ruikt maar dat van ons stinkt gewoon. Ik krijg het luchtje met geen mogelijkheid eruit. Het is zo erg dat ik al een week met barstende hoofdpijn rondloop en mijn man die normaal geen hoofdpijn heeft heeft het nu ook. Gisteravond was het zo erg dat ik maar op de bank ben gaan liggen. Moet ik nog even geduld hebben of zal ik de leverancier toch maar even bellen?
Bellen idd! Ik heb laatst een documentaire gezien over nieuwe matrassen en dat er gifstoffen in de containers wordt gespoten. Vanwege insecten die mee kunnen reizen. Dan kunnen er soms nog te hoge concentraties in de matrassen blijven hangen en daar krijg je op zijn minst hoofdpijn van.
ja herkenbaar. net een wietlucht. 1 troost. nu het er bijna een jaar op ligt ruik ik het niet meer! even volhouden dus nog hahaha nee weet hoe vervelend het is. misschien een beetje inspuiten met een geurverfrisser zo als robijn refresh???
ik heb die docu ook gezien en die kinderen kregen ook hoofdpijn en vermoeidheids problemen doordat de matrassen met gifstof vol zaten... ik zou echt ffe bellen!
Ik zou ook even bellen. Ik denk dat het inderdaad komt door de containers. Een vriendin van mijn moeder had nieuwe meubels gekocht, en deze stonken ook vreselijk. Bleek ook door de containers te komen waar ze spul inspuiten tegen ongedierte. Toen de meubels weg waren was haar hoofdpijn ook over.
Hallo. Ik heb vanmorgen gebeld en ze komen dinsdag langs om te kijken wat ze er aan kunnen doen. Ik heb het ook pas op tv gezien van die containers en dat was ook het eerste wat ik tegen mijn man zei. Ben al met febreze,geurstokjes Ambi Pur bezig geweest maar de lucht blijft. Even doorbijten dus en anders maar op de bank bivakkeren.