Borderline Persoonlijkheidsstoornis ?

Discussie in 'De lounge' gestart door Minyaweth, 28 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    dit is echte borderline KUL !!!! nu gaat het goed met je en denk je de hele wereld aan te kunnen....wil jou wel zien als je weer een tegenslag krijgt ??? vind je treinen ineens weer erg intressant en is de psych weer je beste vriend.

2. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland

(L)

3. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    sorry had nog niet terug gelezen...

4. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    even een vraag.....ik heb heel veel last van stemmingswisselingen, dan wil ik dit, maar doe toch wat anders, ik zeg dit, en 5 min later zeg ik dat....zal een voorbeeld noemen...

- voor dat we na de winkel gaan zeg ik dan tegen m,n vriend zullen we even bij die y op bezoek gaan... vriend zegt: ja is goed...
    zeg ik weer: nee doen we toch ernaar...vriend zegt: ja is goed..

nog geen 5 min later zeg ik weer, nee doen we toch ervoor..:(

-nog een voorbeeld: van het weekend wou er iemand op bezoek komen...vond t geen probleem dus m,n vriend aan de telefoon ja is goed kom maar... hij opgehangen..

ik helemaal in paniek nee wil ik niet zeg maar af...mijn vriend: ok hij afgebeld...

nog geen 5 min later zeg ik...bel maar hoor als je wilt dat hij komt...

echt raar hoor word er af en toe zelf niet goed van....herkent iemand dit ook misschien? en kan iemand mij misschien er meer over vertellen, of zit dit bij mij gewoon echt tussen de oren...:)

5. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.319
    238
    63
    Duidelijk dat jij geen verstand hebt van psychiatrische ziekte beelden! Het is trouwens schizofrenie!

6. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    oooh en voor die wikipeda-google figuren..... als jullie niet in mijn schoenen hebben gestaan SSSSSTTTTTTT !!!! ik kom niet uit een boekje !!!!

en NEE ik ben NIET zielig en GEEN slachtoffer.
    ben een liefhebbende moeder en vrouw met een gebruiksaanwijzing...
    ik ga voor mijn kinderen door het vuur, ben monogaam, dweil elke dag mijn huis. alleeen mijn emoties zijn veel sterker danm die van een niet borderliner. helaas de negatieve emoties maar gelukkig ook de positieve !!!

7. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ik lijd er niet aan hoor, loop ook niet bij een psygiater...
    ik hou er wel mee op hier te schijven... succes allemaal en sorry dat ik jullie heb beledigd, dat was dus echt niet mijn intentie...

er zijn ook mensen die anders in het leven staan, en die hebben ook een mening.. zo ook over dit onderwerp... ben wel eens benieuwd hoe anderen hierover denken die er niet aan lijden want nu is het alleen een groepje die het wel heeft of denkt te hebben....

8. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    schitzofrenie is het ziektebeeld en als je eraan lijd heet dat een schitzofreen.... maargoed... ;)

9. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    *gaat op vingers zitten*....

10. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    nee jij meent dat wij dit aan ons zelf hebben te danken omdat we als slachtoffers leven !!!
    ik ben geen slachtoffer van niemand !!!
    en denk jij dat ik het zo geweldig vind om me soms zo te voelen???

kom op zeg laat mensen in hun waarde zeker als je niet weet wat er in zo iemand om gaat .

11. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Nee hoor, ik heb t niet en denk t niet te hebben, dus hoor niet bij 'dat groepje'. Maar ik ken wel meerderen die het wel hebben, ben jaren geleden al eens naar een bijeenkomst geweest voor lotgenoten en heb er veel over gelezen. Maar dan nog ben ik een buitenstaander en weet dus per definitie er minder van dan de dames die het wel hebben. Zij leven er mee en geven het een plek in hun leven. Ieder op haar eigen manier.

Ik heb van dichtbij gezien hoe moeilijk het kan om te leven met borderline en hoe heftig de emoties kunnen zijn. Ik vind het dan ook heel knap om er mee om te gaan en je kinderen op te voeden etc.

12. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    je schrijft alles verkeerd...wannabe dokter.

ga ff googlen.... kicken jullie toch op beterweters

13. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
  14. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Nou nog ff goed spellen en dan heb je gelijk...dat werd er bedoeld ;)

15. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Je hebt geen mening gegeven... Van jou woorden maak ik alleen maar op dat 'we' ons niet zo moeten aanstellen en maar even alles op een rijtje moeten zetten en dat het geen ruk voorstelt.
    Ik mag toch hopen dat andere mensen die hier niet aan lijden het niet afdoen als aanstellerietus

16. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Ik vind SHITzofreen best leuk ;)

17. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    liefje liefje liefje rustig :p

Mora27; je hebt mij iig niet beledigd hoor. Alleen is het misschien handig als je even navraagt hoe en wat voor je dingen zegt. Er zittem hier dames te vertellen hoe en wat, en geloof mij. Borderline is echt niet tof, en het is ontiechelijk moeilijk om ermee te leven, je komt er ook nooit meer vanaf, je kan er niet overheen groeien, echt niet. Je kan het alleen proberen onder controle te houden. Dus nogmaals, ik ben niet boos ofzo om wat je hebt getikt hiero, maar misschien even een tip om de volgende keer het iets anders te formuleren (al moet ik dat zeggen:p)

Niet handig om het zo te doen, al helemaal niet in een topic waar mensen reageren die Borderline hebben :p

18. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ik een wannabe dokter? nee hoor ik hoef mijn gelijk niet te halen bij mensen waar ik niks mee heb... ik geloof gewoon niet zo in die ziektebeelden... tuurlijk zullen mensen die het hebben het enorm moeilijk hebben, vind ik heel klote voor ze echt waar... ikzelf zit heel anders in elkaar, en ga altijd voor het onderste in de kan... en ik heb zelf echt genoeg meegemaakt in mijn jeugd waardoor ik niet bullshit zit te praten... ben er allergisch voor als mensen weten dat er iets gedaan moet worden maar dan hun kop in het zand steken....

ik bedoel, zoals TS, ze denkt het te hebben maar durft niet een huisarts te bellen... snap wel dat het eng is en confronterend maar je zult toch wat moeten en het kan ook heel wat anders zijn, dus dat het meevalt en ze het op eigen kracht kan oplossen... dat is dan toch alleen maar mooi!

vind jullie wel heel fel reageren en totaal geen respect voor een ander hebben... erg jammer... ik scheld hier niemand uit, vind het erg rot voor degene die het heeft en het er erg moeilijk mee heeft...

maar omdat mijn zienswijze in ziektebeelden net ffe anders s word ik hier afgekafferd... geen stijl hoor dames....:)

19. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    dat zijn jouw woorden meid.... ik heb nergens zoiets neergezet.. is je eigen gevoel...

20. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ja daar moet ik je gelijk in geven.. zat ik ookal aan te denken net...
    maar ik heb geen gemene bedoelingen of gedachten hierbij...!!

Deel Deze Pagina