Borderline

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door mv3hartendiefjes, 14 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

na aanleiding in de lounge leek het mij wel een goed idee
    om hier iets mee te doen
    omdat er altijd erg veel vragen zijn en er veel over gepraat kan worden dacht ik dat het wel een goed idee was
    om een clubje te starten zo dat iedereen altijd alles kan vragen en ook hun verhalen kunnen doen
    of gewoon gezellig kletsen als borderliners onder elkaar
    hopelijk word het gezellig druk:)

2. sistabigbones

sistabigbones Actief lid

15 mrt 2009
    380
    0
    0
    rotterdam
    hallo dan haha duurde even (een vriendin had even crisis)maar ik ben der ben je er nog of ben je ookal weg???????

ben trouwens eva,26 jaar en ik heb drie kinderen en borderline
    woon samen en heb al 7 jaar een relatie met de vader van mijn middelste zoon en mijn dochter.mijn oudste zoon woont op dit moment niet thuis(ontzettend gedoe).

ok nu mag jij hahah

3. mv3hartendiefjes

sorry ik was met de kinderen bezig haha:D

ik zal me voorstellen

ik ben manuela ben 27 jaar heb 3 kinderen en zwanger van de 4e
    jeremy 4,5 jaar dan heb ik een sterrentje verloren met 15 weken zwangerschap en die hoort dus net zo goed bij ons gezin dan is lynette die is morgen 19 maanden en zwanger van deze spruit 25 september uitgeteld hi hi

heb een vriend sinds 16-12-2003 en woon daar ook al samen sinds ik 2 weken iets met hem had gnagna
    alles gaat super en hij is erg lief

ik verder doe niks ben huisvrouw ik zorg voor de kinderen en doe de boodschappen en mijn huisdiertjes
    ik ben veel te vinden op forums als de kinderen naar school zijn of slapen

mijn borderline staat op een laag vuurtje en dat is wel erg fijn
    het kan altijd mis gaan maar ik hoop natuurlijk van niet..;)
    wil je nog wat van me weten brand maar los:)

4. sistabigbones

sistabigbones Actief lid

15 mrt 2009
    380
    0
    0
    rotterdam
    mijn borderline staat op dit moment wel wat hoger helaas.er spelen nog heel veel dingen zoals mijn oudste die niet thuis woont.ik mis hem heel erg en dat is gewoon klote.
    begin deze week eindelijk met mijn DGT-training dus ik hoop dat wat beterschap brengt.merk dat ik toch een beetje in een dipje raak.dat ik nu pas 4 maanden verhuist ben helpt al eenheel stuk gelukkig.voel me thuis ben verhuist naar een andere gemeente dus ken bijna niemand hier en dat brengt veel rust.
    ben vandaag nog even lekker wezen wandelen in het bos en dat is echt heerlijk.

hey kun jij me mischien uitleggen hoe dat zit met die wajong?
    als ik wajong krijg (binnenkort) en mijn vriend wil gaan werken(hij is pas uit het ziekenhuis en is ontslagen waar hij werkte) krijg je dan wel gewoon je wajong of niet wat nu hebben we een gezamelijke uitkering en dat is 1200 en daar is echt moeilijk van rondkomen.dus het zou fijn zijn dat als het zo ver is dat we dan zeg maar 2 inkomen hebben

hoe komt jou borderline bij jou tot uiting als ik vragen mag?en sinds waarneer staat het vast?
    groetjes

5. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    hoi meiden,

ik wil even reageren hier. ik heb zelf geen borderline, maar mijn zus wel heel erg. zij heeft ook 4 kinderen waarvan er eentje niet meer leeft. mede door dat en het overlijden van onze vader is het wel wat erger dan voorheen. toch heb ik alle respect voor haar en andere vrouwen die borderline hebben dat zij toch haar gezin goed kan runnen!! en over die wajong: mijn zus krijgt binnenkort ook wajong en mijn zwager werkt gewoon dus dat kan dan wel;)

maar nogmaals meiden mijn respect voor jullie, want ik weet door mijn zus dat het niet altijd makkelijk is om alles op orde te houden, maar mede door steun van je dierbare en instanties en doordat je zelf sterker bent dan je denkt dat je dan toch je huishouden goed op orde kunt houden;)

6. sistabigbones

sistabigbones Actief lid

15 mrt 2009
    380
    0
    0
    rotterdam

zo dankjewel man,het is idd moeilijk maar weet je als je kinderen hebt moet je wel want die hebben er niet om gevraagd:D

7. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    ja dat is ook zo en mijn zus zegt altijd dat haar kindjes haar er doorheen slepen als ze het ff niet meer weet;)

8. sistabigbones

sistabigbones Actief lid

15 mrt 2009
    380
    0
    0
    rotterdam
    Ha ja dat is echt waar hoor.Als je dan naar je kinderen kijkt denk je JA daar doe ik het voor!!!!!!!

heeft je zus ook therapie gehad?

9. mv3hartendiefjes

@ sistabigbones lieve meid goed dat je al wat beterder voelt in je nieuwe omgeving en ja het is erg moeilijk en soms erg zwaar
    je loopt vaak overal tegen aan en soms denk je pff waar doe ik het toch voor en dan denk je aan je lieve kinderen
    daar doe je hetvoor en lieverd je komt er wel ook al denk je dat het soms niet zo is
    wat rot voor je dat je een schatje nietbij je hebt wonen dat komtwel goed blijf in jezelf geloven
    hier was het soms ook erg moeilijk en hier is het met mijn 18e geconstateerd was al vanaf mijn 2e zwaar agresief maar pas vanaf je 16e kunnen ze iets vast stellen helaas als het eerder kon was er veel leed bespaard gebleven bij mij maar ook mijn ouders en zusjes
    een wajong krijg je gewoon en je man kan daar ook gewoon bij werken jullie zijn nog niet getrouwd neem ik aan
    als je nog vragen hebt brand je los eh...

@jesje1982 dank je wel super lief van je
    zo worden wij ook eens beloont en gerespecteerd super
    ik ben er erg stil van:)

10. sistabigbones

sistabigbones Actief lid

15 mrt 2009
    380
    0
    0
    rotterdam
    haha ik was er ook stil van hoor van wat jesje zei

ik maak zovaak onbegrip mee weet je,mensen die denken dat je zwaar gestoord bent of dat je geen normaal gesprek met me kan voeren ofzo.nou ik kan dat allemaal wel haha.
    manuela heb jij therapie gevolgd of zoiets ben er wel benieuwd naar hoor.

grrrr vandaag geen voorlopige teruggaaf gekregen ben platzakgelukkig wel een huis vol boodschappen en dingen (ben een hamsteraar hihi) maar geen sigaretten wordt gek dus nu.

ben al 2 dagen aan het verven echt op zijn eva,niks geschuurt maar gewoon erover heen maar ach ja het ziet er goed uit gelukkig haha

en in godsnaam waar is kerkdriel nou weer dan (duidelijk geen aardrijkskunde knobbel)

mischien moeten we iets opzetten speciaal voor borderliners,want er is zo weinig en zoveel mensen die er aan lijden zeg maar.

een samenkomst dag of een stichting ofzo en dan niet van die stomme saaie info dingen maar gewoon waar je lekker kunt kletsen en jezelf kunt zijn
    spreek je snel

11. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    graag gedaan hoor!!;)
    ik denk dat mensen zo oordelen omdat ze niet weten wat het inhoudt, maar dan denk ik altijd van bemoei je er dan ook niet mee!! kijk ik zie van heel dichtbij wat het inhoud en ik weet dat je echt wel normaal kan praten met diegene. soms is het wat lastiger ok, maar dan laat ik haar maar ff gaan, weet dan hoever het is;)
    mijn zus gaat trouwens naar een psychiater en binnenkort gaat ze naar een soort van therapie geloof ik, maar daar heeft ze nog niet echt iets over verteld

12. mv3hartendiefjes

@ sistabigbones ik heb 2 jaar lang therapie gevolgt van mijn 18e tot mijn 20e ik was erg snel klaar zeiden ze
    maar ja dat zal ook wel komen omdat vele dingen heb mee gemaakt
    kerkdriel ligt bij den bosch ken je dat??
    ik wil een forum gaan opzetten maar meer voor moeders met borderline zeg maar en natuurlijk zijn de andere dan ook van harte welkom hi hi
    moet even kijken...
    @ jesje ja ik sluit me ook echt helemaal bij jou aan:)
    super lief van je :p

13. sistabigbones

sistabigbones Actief lid

15 mrt 2009
    380
    0
    0
    rotterdam
    @manuela ja super goed plan voor moeders met borderline want daar is dus helemaal niks over te vinden idd.heb je dgt gevolgd ik ga donderdag beginnen ben benieuwd.ja den bosch ken ik ik heb jaren in brabant gewoont maar kerkdriel neej nog nooit van gehoord haha.
    @jesje ja ik sluit me ook bij jou aan

14. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    meiden ik ga nu stoppen op dit topic. ik vind dat dit meer is bedoeld voor mensen die borderline hebben, maar wilde gewoon zeggen wat ik de afgelopen berichten heb gezegd;)

RESPECT!!!

15. blondoniempje

blondoniempje Actief lid

30 mrt 2009
    272
    0
    0
    Project Secretaresse
    Breda
    bordercollie for life ;)
    zie de positieve dingen eruit, niet de negatieve dingen en mensen blijven toch altijd over elkaar mouwe en elkaar raar aan kijken alleen n in me zwangerschap zijn me moodswings wel ietsjes verhoogd haha

16. mv3hartendiefjes

@ sistabigbones ik zal eens kijken naar een goed systeem voor een forum op te richten je hebt er nu zo veel hi hi dat zal wel leuk zijn natuurlijk..
    @ jesje je bent altijd welkom ook mensen met geen borderline kunnen soms dingen toevoegen..
    @blondanoniempje wij kijken positief hi hi maar ja soms is het gewoon moeilijk omda mensen je niet willen accepteren maar ach daar hebben we lak aan
    ik leef met de dag en ieder dag is anders
    en vind dat mensen mijn maar lekker moeten zo als ik ben en anders lekker niet:)

Deel Deze Pagina