Altijd ruzie met die zonneschermpjes met zo'n zuignap. Nu vond ik vanmorgen deze: https://www.babyandmore.eu/stay-on-auto-zonneschermpjes.html?gclid=CICLl-S0mdMCFcIp0wod55MAlg Iemand ervaring of dit echt werkt??
Geen idee. Ik weet wel dat schermpjes met siliconen napjes hier goed blijven zitten (itt de vorige met PVC napjes).
ja werkte prima. althans in de ene auto. in de andere bleven ze niet plakken met het omhoog en naar beneden doen van de ramen.
Wij gebruiken alleen nog maar privacyshades. Blijven perfect zitten en je kan je raam open doen. Zijn op maat te bestellen van je automerk en model
Wij hebben net folie op de ramen laten plakken. Geen gedoe meer met schermpjes. Kinderen kunnen gewoon naar buiten kijken en geen gehannes meer tijdens de vakantie met hydrofielluiers. Kosten voor onze volvo v70, vanaf de ramen achter en kofferbak 150,00 en dan is het heel donker folie. Hadden we veel eerder moeten doen.
Of die werken geen idee. Wij hebben avhter op maat gemaakte voor onze auto en dat werkt ideaal. Geen gehannes met die zuignappen idd. Alleen durf zo niet te zeggen waar we ze gekocht hebben.
Hier ook alles laten tinten... Werkt veel beter... Alleen moet je dat niet doen in de warme periode... aangezien de ramen 2 weken niet open mogen
Wij hebben privacy shades. Wil nooit meer anders! Blijven perfect zitten en zijn op maat voor je eigen auto.
DADA CAR | Miyali Ik heb deze folie. Ideaal en niet zo duur als de ruiten laten tinten. Zit hier inmiddels al 4 jaar prima op de achter ramen.
Even ter aanvulling op mijn vorige bericht. Onze achterruiten zijn al a fabriek getint. Voor de zomer maanden hangen wij de privacy shades er in voor extra zonwering.