Bordspel / gezelschapspel?

Discussie in 'De lounge' gestart door macy77, 14 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    sequence is leuk!!

2. 1986Lynn

1986Lynn Fanatiek lid

3 sep 2009
    2.636
    379
    83
    ..
    Ik vind 30 seconds erg leuk, alleen die kun je pas vanaf 3 personen spelen en is eigenlijk het leukst met een grotere groep mensen (a 6 personen)..

Wij hebben ook sequence.. zou ik alleen ook niet snel met z'n 2en spelen denk ik..

3. 1986Lynn

1986Lynn Fanatiek lid

3 sep 2009
    2.636
    379
    83
    ..
    Nog vergeten te zeggen..

Hier is trouwens een spellen winkel.. je kunt daar advies vragen over allerlei spellen, maar je mag ze ook uitproberen en er zijn ook spellenavonden in die winkel..

Misschien is er bij jullie ook zoiets in de buurt..?

4. Darlagirl

Darlagirl Niet meer actief

moet je echt doen :D

laatst had ik sinds tijden weer eens een borreltje op ( die valt dus lekker zwaar omdat ik nooit drink :) ) en heb gewoon een tena lady ingedaan omdat ik iedere keer in mijn broek pieste van het lachen :) het is zo kinderlijk maar tegelijk ook zo grappig :D

laat maar weten wat je er van vond ;)

5. macy77

macy77 Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.239
    1
    0
    Jaaah Kahuna hebben we ook. Tof spel, te lang geleden weer.
    Rubiks race gaat terug, niet echt uitdagend (heb hem ook als app en is leuker!)

6. macy77

macy77 Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.239
    1
    0
    Hahahha!!

7. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    sequence is leuk maar niet echt met zn 2en

skipbo is wel erg leuk om te doen

kolonisten dobbelspel is ook leuk

8. Mayon

Mayon Niet meer actief

wij hebben zoveel bordspellen, monopoly, jumbojet, scrabble, schatgraven in Israel, een tien voor topo, van dale, elfstedentochtspel, de reis om de wereld in 80 dagen, mindpower, kwistet en heel veel kleinere spellen.

Je treft idd vaak leuke koopjes bij de kringloop!

9. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Geweldig lijkt me dit. Zie Emma ook al lekker meppen op de kaarten haha! Ga er ook even voor kijken.:D

10. Bri

Bri Niet meer actief

Sequence ken ik niet.
    Maar m'n vriend is een echte bordspelfan (heeft er meer dan 300, dan weet je 't wel...) en we hebben best veel spellen gedaan.

Wat wij allebei erg leuk vinden, voor 2 tot 5 spelers maar liefst, is Ticket to Ride. Er is een US variant, een Europa, Märklin Edition (Duitsland), en dan nog een batterij uitbreidingssets met allemaal net iets andere regels.
    Beetje strategisch, beetje geluk (en ook als app voor de Ipad beschikbaar...), duurt niet te lang, regels zijn niet te ingewikkeld.

En anders Turn & Taxis (ken 'm niet in iets anders dan Duits). Is ook een erg leuk spel.

Deel Deze Pagina