Hier doet hij heel graag spelletjes (4,5 jaar), onder andere deze: - mens erger je niet cars - Woezel en Pip spelen tikkertje - huisje boompje beestje - memory - domino - knappe koppen Deze spellen speelt hij al ruim een jaar of nog langer. Wat de laatste tijd leuk wordt: - wie is het - ezelen - Rummikub de junior versie - doolhof van brandweerman Sam maar het originele spel speelt ie ook zo mee
Haba heeft hele mooie “degelijke” spellen. Bij ons zijn Boomgaardje, Wilde Vikingen en Sterk als een Draak favoriet. Verder speelt mijn bijna 5 jarige Krokoloko, politie&boef (soort ganzenbord), la Cucaracha, regenwormen junior en De Beer is Los.
Hier spelen ze/we vaak; Mens erger je niet Junior Monopoly Junior Kwartet junior Bokito spel (soort ganzenbord) Memory Uno
K3 op naar de top vinden wij erg leuk, gebaseerd op ganzenbord maar dan modern. Kabouter Plop het kabouterbos is ook erg leuk. Memory is ook een leuk spel
https://www.bol.com/nl/p/ravensburger-the-gruffalo-the-deep-dark-wood-game-kinderspel/9200000035467775?referrer=socialshare_pdp_androidapp Deze hebben wij recent gekocht en het is een makkelijk spelletje die ook niet zo lang duurt dus blij met de aankoop.
http://speldatabase.be/spelinfo.php?id=611&zoekcriteria=no deze is ook altijd plezier hebben hier niet
Hier wordt veel gespeeld: - Bunny Hop - Knibbel knabbel knuistje - Uno junior (kaartspel) - Halli Galli we hebben de gewone (tellen tot 5) en de junior versie (met plaatjes) - Bert Bever Maar ook de 'ouderwetse spellen' als memory, kwartet, etc worden hier veel gedaan.
Onze zoon is 4.5 we spelen letterkwartet (grootste lol) , spokentrap (eigenlijk is hij te goed in onthouden hahaha dus ik moet echt opletten), super hero, paardengek. Met kerst heeft hij stenentijdperk junior gekregen en die is ook erg leuk. We zijn zelf niet dol op mens erg je niet of rare spelletjes dus we kopen leuke spellen die we ook zelf willen spelen. Verder heeft hij een aantal smart games
Mijn zoon doet, wat bordspellen betreft, graag mens erger je niet (Winnie de Poeh versie). Daarnaast: kwartet, lotto, sjoelen, kleurentorentjes, jumbelino, memory, uno.