Onze zoon is bijna 2 en nogal groot. Alle slaapzakken worden te klein (92/98 en de puckababy 4 seizoenen) En hij is niet het type kind voor een dekbed, hij woelt teveel. Dus ik wil nieuwe slaapzakken. Maar welke? Puckababy heeft de peuter bah, die lijkt me ideaal, iemand ervaring? Of juist met andere merken?. Danku!
Hier heeft de oudste tot 2,5 jaar in de slaapzakken maat 110 van de babydump gelegen, die zijn vrij lang. Hier zat hij toen zeker in maat 98. Onze dochter draagt nu maat 92, heeft ook slaapzakken van de babydump maat 110 en nog ruimte genoeg over, bij die van de Prenatal overigens ook.
Hier altijd slaapzakken van de Hema gehad. We hebben ze tot en met maat 98/104 in huis. Daarna gingen ze bij mij zonder slaapzak slapen. Maar misschien hebben ze ze ook nog een maatje groter.
Hier ook 1 van 3jaar die nog steeds in de slaapzak wil. Hij heeft maat 104-110 en past nog in slaapzak maat 110. Die kun je dus voorlopig nog wel even gebruiken
C&a! Hele leuke en lekker warm maar mouwen ook afritsbaar voor de wat warmere dagen dan nu. 120 cm lang dus past een hele tijd Nog!
Ik zweerde ook bij de slaapzakken van de Hema voor zoon, hij paste ook nog de 104/110 met 2 jaar (en hij was ook lang voor zijn leeftijd). Ideaal met afritsbare mouwen en ook met regelmatig wassen bleven ze netjes. En lekker warm.
Daar had zoon er ook 2 van, maar dat hij strak in ondanks dat hij nu net over gaat naar 98.. groter hebben ze niet helaas. Hij is nog geen twee en draait me teveel in bed voor een dekbed. Dus dat is in mij hoofd nog geen optie haha
Ik heb er 2 van 110 bij de prenatal gekocht. Dit past tenminste netjes. Hema is echt te klein.. Bedankt meiden!