Ik zag net op de site van de postcodeloterij dat ik een bordspel naar keuze heb gewonnen. Iemand een idee waar je uit kan kiezen? ?
Volgens mij krijg je nog schriftelijk bericht van de postcodeloterij met daarop de keuze uit een aantal bordspellen denk ik. Wel een leuke prijs trouwens, ik heb al 2 x een ijsprijs gewonnen en een keer chocolade, 2 x een boek uitzoeken bij de vriendenloterij, en nu hebben we 4 kaarten voor de toppers in concert gewonnen! Maar stiekem zit ik te wachten op die postcodekanjer
Hahaha ja op de kanjer wacht ik ook nog steeds dan koop ik zelf wel een spelletje Ik weet dat ik een brief krijg maar dat duurt altijd zo lang en ik ben benieuwd waar je uit kunt kiezen
Heb even lopen googlen of t ergens toevallig staat. Helaas niks kunnen vinden, enige wat ik wijzer voor je ben geworden is "Lees de handelingen uit de brief" gezien veel mensen niet konden vinden waar/hoe ze konden kiezen voor het spel
hihi ik was vorige keer ook zo nieuwsgierig toen ik een uitstapje had gevonden - ik kon ook weinig vinden. En daarbij scheen het nogal eens te wisselen...
Leuk dat je gewonnen hebt. Mijn schoonouders hebben ook wel een aantal dingen gewonnen. Ook een keer een dvd, uitstapje naar slagharen (daar mochten wij toen heen met de meiden). Blijft nog even spannend dus wat je hebt gewonnen.
Himmm dan zit er niets anders op dan afwachten denk ik.. dan ga ik vanmiddag mijn prijs van 2 maanden geleden maar bestellen toen mocht ik voor 100 in de postcodeshop uitkiezen. .