Jeps! Als groot Lama-fan mocht dit spel natuurlijk niet in onze Lama-collectie ontbreken, hihi! En tuurlijk vind ik het een leuk bordspel! Laatst hebben we het spel gedaan met 5 man, 2x2 en 1 Patrick zeg maar. Hebben echt in een stuip gelegen, maar het is soms nog best moeilijk hoor! Xx
Het is spel opzich is wel leuk. Een vriendin van mij heeft het spel. Maar wij als verzotte spelletjes spelers, waren er snel opuit gekeken. Sommige opdrachten zijn veel te moeilijk.
wat voor spel is het als ik mag vragen? als het leuk is wil ik het namelijk kopen voor bij me ouders thuis met me broers (weg gerukt van hun pc's ) weer eens ouderwets spellen te spelen
Ja, wij hebben het spel. Mn vriend had het gekregen op zn verjaardag, maar we hebben het nog nooit gespeeld, want kan niet met 2 spelers
Ik heb het bordspel, maar het is denk ik alleen leuk als er wat drank op is. We hebben het vorige week gespeeld maar het was wel vrij lastig. Maar onwijs leuk!
Ook wij hebben het in de kast, alleen we zijn ook met 2 volwassenen, voor de kids is het nog iets te moeilijk.
ik heb hem ook. 1 keer gedaan en vond het een beetje tegenvallen. Maar dat kan ook komen doordat ik de spelregels niet erg goed heb doorgenomen. We hebben toen maar met een groep het moordspel gedaan, en dat is wel erg grappig!