Hoi hoi, Mijn man was zo dom om zijn nokia N95 te verliezen maar na een dag belde de groenteboer dat hij hem gevonden had. Alles doet het nog,alles werkt behalve.. het lampje van de camera blijft branden,dat ding heeft nu al een week ofzo op de kachel gelegen. Maar het lampje gaat mooi niet uit! Ook via de instellingen van de telefoon krijgen wij hem niet uit. De gebruiksaanwijzing van voor naar achter door gespit,van alles geprobeerd ,maar blijft branden. Beetje zonde,want nu raast de batterij als een bezetene leeg Heeft iemand een idee hoe wij dat ding uit krijgen? groetjes diana
nee die zit niet scheef/Ingedrukt. tuurlijk kan ik naar een nokiapunt gaan,maar moet dan wel eerst van alles zelf geprobeerd hebben(ja ,ik weet het ,ben nogal eigenwijs) diana
ik krijg nu weleen beetje nachtmerries van dat ding, ik loop er dagen met te klooien! als niemand wat weet moet ik toch maar even langs een winkel gaan. helaas............r%$tlampje/flitser groetjes diana
even de batterij en de sim kaart eruit halen, 5 minuten wachten en dan weer in elkaar zetten, of weer op fabrieksinstelling zetten. ik had het van de week met een andere nokia slide, kreeg steeds toebehoren niet ondersteund, met een piepje, de hele dag door, heb m een halve middag uit elkaar laten liggen en toen weer in elkaar gezet, heb het nog niet weer gehad *klopklop*
hahah ik heb hetzelfde probleem met mijn nokia 6111,het lampje brandt nu al meer dan 1week ,vanalles geprobeerd maar blijft gewoon branden geeeeeeeen idee
Mijn man repareert als hobby mobiele telefoons en hoofdzakelijk Nokia's. Hij is momenteel niet thuis, maar als hij thuis is zal ik het eens vragen, misschien weet hij een oplossing voor jullie
Ik heb ook een nokia N95, dat lampje wordt geactiveerd als de camera aanstaat toch. Misschien dat schuifje wat voor de lens zit een aantal keer heen en weer schuiven.
maar het is het lampje van de camera aan de achterkant,die aan de voorkant doet gewoon wat ik wil! de achterkant valt niets aan te schuiven,oja na opladen van de bett. wordt je helemaal verblind,zo fel is die dan. groetjes diana
als je dat zou willen doen? zou te gek wezen. heb trouwens de groenteboer gesproken(die hem gevonden had) heeft hem de ochtend na verlies gevonden,en heeft geregend die nacht maar als het vocht zou wezen zou de hele tel het toch niet meer doen? alles doet het ,alleen dat lampje wil niet uit en dat ding heeft een week op de kachel gelegen,dus droog is die wel. ohh telefoons en mannen...laat hij hem niet door huis slingeren... dan raakt hij hem wel kwijt! hoe doen ze dat toch? groetjes diana
Ik heb het gisteren aan hem gevraagd, als het lampje blijft branden betekend het dat er binnenin het toestel iets sluiting maakt. Dus waarschijnlijk door een val of knel zitten (in een tas b.v.). Het is niet verstandig om hem zelf open te maken als je er geen verstand van heb (zei hij nog nadrukkelijk ) dus dan is het toch het verstandigst om hem even langs een servicepunt te brengen. Sorry had je graag DE oplossing gegeven
patricia01 @ dank je wel voor het vragen, en nee,ik zal het niet zelf gaan proberen. ben niet helemaal van lotje, maar had leuk geweest als het makkelijker was op te lossen. nou ja,zit niets anders op,jas aan en naar de winkel! bedankt meis. groetjes diana
Graag gedaan! Als je in de buurt had gewoond hadden we je graag uitgenodigd om je te helpen maar voor de hele reis te maken kan je beter naar de winkel..je zal best wel een vervangend toestel krijgen totdat hij gemaakt is Succes ermee..!
thanks! lief van je. maar wordt een ritje utrecht denk ik! maar nogmaals top dat je het hebt gevraagd meis! groetjes diana