Winkels zondag in Zaandam open?

Discussie in 'De lounge' gestart door Esmaralda, 13 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Wij willen graag naar de Primark, even kijken voor onze kids voor de winter. Nu zag ik dat die op zondag open is.
    Alleen ik vraag me af, is deze zondag (15-09) de hele stad ook open?
    Ik heb online gekeken, alleen daar stond dat de winkels dit zelf mogen bepalen. Alleen dit kan natuurlijk ook betekenen dat ze allemaal dicht zijn.

Of zit de Primark daar niet in een winkel gebied? We willen namelijk ook even naar andere winkels voor kleding voor ze (C&A, H&M, V&D etc.)

Iemand bekend hier? Hoe is die Primark? En zitten er verder wel leuke winkels?

2. natjeb85

natjeb85 Bekend lid

18 feb 2013
    856
    62
    28
    Vrouw
    luchtvracht medewerkster
    Amsterdam
    Ik ben wel een keer op een zondag geweest ook naar de pri-mark.. en volgens mij waren er ook best wel veel winkels open ik vond het wel druk voor een zondag... en pri-mark zit zeker in een winkelgebied.. succes

3. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Primark zit in het winkelgebied en is elke zondag open. De bekende winkels die jij opnoemt zijn ook elke zondag open. Er zijn wel wat winkels gesloten maar dat zijn dan de eenmans zaken en een banketbakker.

4. DeBJjJ

DeBJjJ Fanatiek lid

13 mei 2012
    1.050
    0
    0
    thuismoeder/Post
    oldenzaal
    H&M V&D weet ik zeker dat die open zijn , net zoals de primarkt (kom officieel uit zaandam) , sommige wat kleinere winkels zijn gewoon echt dicht vooral aan de westzijde kant , richting prenetal zeeman wibra enzevoorts..

5. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Haha primark in het weekend... Succes!!!!!!!

6. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Ah super! Bedankt! We gaan zondag dan, en dat het druk is maakt me niet uit. Ben Amsterdam gewend en daar is het altijd druk ;)

Deel Deze Pagina