Hallo Dames, Ik heb voor school een verslag gemaakt over een te snel werkende schildklier. Nu wil mijn docent er graag een passende titel bij, heeft iemand van jullie nog een goed idee? Mijn inspiratie is nl. een beetje op. Alvast bedankt! Groetjes, Elin.
Ehmz.... zal ff wat fantaseren, wellicht geeft het je inspiratie! De schildklier en zijn te snelle werking. De avonturen van een te snel werkende schildklier Snel werkende schildklier met te ervoor De snelle schildklier Mmm, je docent zal vast een serieuze titel willen, misschien het latijnse woord voor schildklier gebruiken, als ik goed gegoogled heb is dat glandula thyroidea. succes!
Schildklier - ups en downs Schildklier - te snel werkend Schildklier - welke problemen brengt dit met zich mee Schildklier - hypo Hypo Schildklier
Hey dames, Wat lief dat jullie allemaal zo meedenken! Dank jullie wel! Aan de term hypo heb ik niet zoveel, omdat dit de te langzame schildklier weergeeft. Ik heb zelf het idee dat mijn docent een pakkende titel wil. Ik zat zelf te denken aan: klein orgaan, grote gevolgen. Maar vind dit het nog niet helemaal. Meer tips zijn natuurlijk welkom. Alvast bedankt!
hyper-depiep (sorry, beetje zelfspot ik heb het ook ) hyper-en de gevolgen hyper-je ziet van buiten niet wat voor impact het van binnen heeft hyper-en het dagelijks leven hyper-een uitleg in het kort
Ik vind 'klein orgaan, grote gevolgen' eigenlijk wel een goeie! In ieder geval wel heel pakkend, als je het mij vraagt.
Ja ik vind klein orgaan, grote gevolgen ook een goede en pakkende titel. Misschien: Schilklier: klein orgaan, grote gevolgen
Hoi hoi, Een vriendin van mij kwam ook nog met een mooie titel; Schildklier, wat een klier! Deze vind ik ook wel heel mooi, mss kan ik ze allebei gebruiken. Wat vinden jullie? Één van de twee of allebei? Als ik ze allebei gebruik krijg je dus: Schildklier, wat een klier! Klein orgaan, grote gevolgen.
Die is ook wel leuk, ja. Maar ik zou ze denk ik niet allebei gebruiken, dan wordt het zo'n lange titel en vind ik het minder pakkend.
Ik vind dat er hele goeie titels bij zitten, maar heb zelf even geen inspiratie. Ben wel benieuwd naar welke opleiding je doet.
Hoi hoi, Ben nu bezig met de voorkant, ben er nog niet helemaal uit. Maar als ik 'm klaar heb dan laat ik het wel even weten. Ik doe de opleiding helpende, ben bijna klaar, moet nog 8 weken. Ben dan weer een jaar naar school geweest! Is wel even weer genoeg voor mij. Groetjes, Elin.
Hoi hoi, Sorry, was dit topic helemaal vergeten! Maar ik heb uiteindelijk gekozen voor Schildklier, wat een klier! Ik heb mijn cijfer ook al weer, heb een tien voor mijn verslag! Mooier kon niet! Leuk dat je er nog even naar vraagt.