Laten organiseren?

Discussie in 'De lounge' gestart door mamasince2010, 5 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamasince2010

mamasince2010 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.026
    0
    0
    brabantse land
    Een vriendin van mij is zwanger en die wil graag een babyshower en kraamfeest.
    Eigenlijk wil ze dit niet zelf regelen.

Wat ik goed begrijp,nu is mijn vraag zouden jullie dit zelf regelen of door iemand laten (betaald) laten organiseren???

2. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Mijn babyshower werd geregeld door mn vriendinnen. Buiten mijn weten om bij mn vriendin thuis. En ik werd er heen gelokt met een smoesje.

Zo gebeurt het alleen maar in mijn omgeving, heb nog nooit gehoord van zelf organiseren

3. Niboma

Niboma Fanatiek lid

20 nov 2008
    1.439
    0
    36
    Vrouw
    Veluwe
    Dit dus!

4. Snne

Snne Bekend lid

10 feb 2011
    840
    8
    18
    NULL
    NULL
    Zussen/vriendinnen horen de babyshower te organiseren (vind ik..)
    Waarom neem jij die taak niet op je? Hartstikke leuk en je kunt het zo duur en ingewikkeld maken als je zelf wilt.
    Vraag alle genodigden bijv. Om een tientje. Hier kun je dan versiering, hapjes/drankjes van halen en bij ons bleef er nog geld over voor een gezamenlijk cadeau.
    Bedenk wat leuke spelletjes. Veel kun je met een pen en papier al doen. Kraamfeest heb ik geen ervaring mee.

5. mamasince2010

14 mrt 2011
    1.026
    0
    0
    brabantse land
    De babyshower neem ik ook onder mij. Hoede geen probleem.
    Maar was gewoon nieuwsgierig.

En hoe zouden jullie het doen met een kraamfeest?
    Laten doen of zelf?

6. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Kraamfeest horen de ouders van het kind zelf te doen vind ik.

7. M28

M28 Fanatiek lid

20 apr 2009
    1.044
    0
    0
    eens met bovenstaand. kraamfeest horen ouders zelf te doen, maar babyshower is suprise party. dus kosten en organisatie voor rekening van vriendinnen

8. mamasince2010

14 mrt 2011
    1.026
    0
    0
    brabantse land
    Thanks voor jullie reacties.
    Ik ben het met jullie eens hoor! Al moet ik zeggen dat het laten organiseren van een kraamfeest me nog niet zo gek in de oren klinkt,net als een weddingplanner;)

9. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Een babyshower hoort voor je georganiseerd te worden, en daar hoor je naar mijn mening niet om te vragen of te zeggen dat je dat wil. Een kraamfeest vind ik dan wel weer aan de ouders zelf!

10. Bri

Bri Niet meer actief

Een babyshower hoor je niet zelf te organiseren, zoals hierboven staat. En ook niet zelf iemand voor in te huren. Een babyshower is een cadeautje wat je krijgt van je vriendinnen / familieleden. Als je het heeeeeel erg graag zou willen, kun je een goede vriendin of lieve zus wel een hint geven.

Een kraamfeest kun je doen zoals je wilt. Ik vond het hele idee niet leuk, en ga zelf ook liever op kraamvisite dan naar een kraamfeest. Maar daar mag iedereen zelf haar keuzes in maken. Natuurlijk kun je de organisatie daarvan uitbesteden. Net zoals voor je verjaardagsfeesten, je bruiloft, je jubilea of je uitvaart. Mijn keuze zou het niet zijn, ik organiseer mijn feestjes liever zelf.

Deel Deze Pagina