Ik vind het heeerlijk om lekker op de bank te hangen voor de tv met m'n pyama aan Dus ik heb hem nu al aan.
ik zag dat ze bij de zeeman velours huispakken in de aanbieding hebben. denk dat ik er eentje ga kopen, speciaal voor het relaxen op de bank
Yep.. ik heb net lekker gebadderd en heb nu ookal mijn badjas aan.. zo lekker tegen hubbie aanhangen op de bank. Heerlijk.. (Met een mok chocomel van de senseo!)
ik vindt het ook heerlijk zon huispak en dan op de bank met me laptopie alleen verwaarloos zo wel een beetje me mannetje
Ik doe dit elke avond! Ik ben echt blij dat ik 's avonds mijn kleren uit kan smijten, me lekker kan douchen en mijn pyama aan kan trekken... HEEEEEEEEEEEEERLIJK!
Ik ben om 19.00 uur met Jelina in bad gegaan, en zit nu ook al lekker in m'n pyama. Je bent dus niet de enige
ja hoor, is best gezellig maar ben nog steeds kwaad om van de week, lentefee kreeg ook veel reacties maar dat was een onzin topic en blablabla soit ik zwijg .. vind het trouwens ook reuze gezellig op de bank te liggen in pyama
Ja heerlijk he met je pyama op de bank. Meestal kijk ik mijn vriend lief aan of hij de hond voor het slapen gaan alleen wil uitlaten, zodat ik lekker mijn pyama kan aantrekken en op de bank kan gaan liggen. Groetjes Taby.
Oh echt heerlijk... op de bank hangen met mijn pyjama aan. Na het eten ga ik altijd lekker douchen en dan meteen met de pyjama aan naar beneden... Is alleen ooit vervelend als er dan opeens onverwachts visite komt ... Liefs, Josien
Ow dat boeit me niet. Iedereen weet dat ik een beetje prettig gestoord ben dus dat ik in mijn pyama zit staat niemand van te kijken.