hoi meiden ! ik wil graag jullie hulp wij willen op het geboortekaartje laten drukken dat mensen uitgenodigd zijn voor het kraamfeest ! maar hoe zet je dat er nu leuk op ...... wij willen niet iedereen appart op visite hebben en de mensen die dicht bij ons staan weten al dat ze natuurlijk thuis langs mogen komen ! Maar wij hebben nogal wat bekenden collega's en fam ... en ik heb geen zin om maanden lang vol geboekt te zijn met visite ! vandaar onze keuze ! hierom wil ik ook de text mee laten drukken zodat mensen kunnen zien dat dit voor iedereen telt... ik zou het het leukst vinden in een rijm of gedicht maar ik ben niet zo crea .. dus daarom mijn schreeuw om hulp ! misschien hebben jullie er al ervaring mee.... en hoe beviel het ? thanks voor jullie antwoorden en hulp groetjes van Emma
Deze vond ik op een andere forum! Het is na 9 maanden wachten toch niet raar Dat wij even moeten wennen aan elkaar Met het oog op vele slapeloze nachten Kan het kraambezoek beter even wachten Over een paar weken hoeven we niets meer te leren en kunnen we volop beschuitjes gaan smeren wij nodigen iedereen bij deze uit om dan te komen kijken naar onze spruit Op .......... 2008 staat onze voordeur open en kan iedereen tussen....en.....uur binnenlopen
Waarom niet gewoon: Beste mensen, op ? maart 2008 is ? geboren. Vanwege alle drukte in de kraamtijd willen we een kraamfeest vieren. Dat gaat gebeuren op ? april 2008. Vanaf een uur of ? ben je welkom om ons kindje te komen bekijken. Wel een beetje personaliseren natuurlijk, maar ik ben zelf niet zo van de gedichtjes...
Had er ook 1 gevonden voor je. Bezoek vinden wij fijn maar mag het op ons kraamfeest zijn op ....datum.... tijd....