Boren, hameren en klussen tot half 11 s avonds!

Discussie in 'De lounge' gestart door Mili, 29 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Rahella: ja 1,5 jaar is wel heel lang! Kan me voorstellen dat je er gek van wordt.

Een vrijstaand huis.. dat lijkt me heerlijk! Jammer dat ons budget dat niet toelaat. Of we moeten in een caravan gaan wonen.. neeee doe dan maar ons rijtjeshuis. Maar gelukkig hebben wij rustige buren.

2. rahella

rahella Actief lid

19 nov 2007
    436
    0
    0
    ja, het is een nachtmerrie! :confused: , ik heb ook maar 3 jaar geleden het huis gekocht :( , en nou al anderhalf jaar is het bijna niet meer woonbaar, mijn eigen huis, door de lawaai.de vent doet aleen(de afgelopen 5 maanden) andere stroomleidingen :-s in de muren, met een klein hammertje, stukje bij stukje, het is echt ongelofelijk.wat het nog meer ongelofelijk is , is dat het inderdaad niks aan te doen is...als hij 10 jaar zo wil door gaan, en savonds stopt, dan kan hij gerust, het is zijn huis, en hij klust!

echt horror hoor! :confused: sommigen zijn echt compleet asociaal.helaas!
    ik weet het precies hoe het is, een paar keer werd ik echt ziek van de vermoeidheid+lawaai... :cry: , het was niet meer te houden, gelukkig was het warm , ik kon lekker naar het park gaan op een bank rusten :) :) :)

3. evon

evon Actief lid

18 mei 2006
    432
    0
    0
    Den-Haag!
    Wat een verhalen...

Ik heb echt ALTIJD last van mijn buurman....die man praat echt zo ongelovelijk hard! Draait muziek met veel te veel bas, smijt altijd met de deuren, maakt niet uit of het 2 uur snachts is..Nu op dit moment hoor ik hem ook.
    Ik word er echt helemaal gek van...soms moet ik echt bijna huilen van woede
    Heb al zovaak gevraagd of het wat zachter kan. Maar hij heeft er maling aan.

We zijn sowieso van plan ergens anders te gaan wonen. Ik kan echt niet wachten.

4. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Vind het ook asociaal, maar volgens mij mag je officieel lawaai maken van 7:00 - 22:30 u ofzo.

5. Niet meer actief

ach ja kan me voorstellen als je buren het doen dat het vervelend is maar ja uit eigen ervaring weet ik dat het soms gewoon niet anders kan..

wij zijn bezig met een verhuizing.. we wonen tijdelijk in mijn vaders huis en mijn vriend moet naast zijn baan tot 17.00 ook nog in het huis klussen.. hij wil natuurlijk ook nog zijn meissie zien dus het is al gauw 19.30 dat ie daar dan is en om dan maar tot 21.00 te klussen is ook de moeite niet waard... we willen toch wel heel graag over binnenkort aangezien we al 2 maand bezig zijn...

Ik snap best dat het voor anderen vervelend is maar ik zou gewoon naar die mensen toe gaan en vragen of het mogelijk is om savonds laat niet nog te gaan boren enzo maar om dat dan meteen in de avond te doen...

6. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    :) weet je het is ook niet dat problemen heb met klussen op zich hoor.
    Maar zeg het dan even, als het laat wordt etc, omdat je geen vrij kunt etc. Want als ik het weet is het ook al anders, dan weet ik dat zij het ook vervelend vinden en er over na denken.

Haha najaa maakt ook niet uit, t is nog maar even. ;)

7. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Ik ben een keer in pyama (ik sliep al, dan moet je me dus echt niet storen) bij de buren aan wezen bellen. Die begonnen pas om half 11 's avonds met klussen. Dat vond ik helemaal van de zotte.

Heb de andere dag een bosje bloemen gekregen en sorry. :D Ze voelde zich best wel schuldig.

Toen wij in de verbouwing zaten en we een keertje 's avonds herrie moesten maken, hebben we wel even de buren ingelicht en gezegd wat we gingen doen. Dan is het vaak wel goed.

8. Dat is waar, maar toen wij er kwamen wonen en ook een bak herrie gingen produceren, hebben we de buren ingelicht voor we dat gingen doen en hielden we ook rekening met bedtijd, we hebben ons dakkapel zelfs geplaatst toen de buren met kinderen op vakantie waren.
    Gek genoeg verwacht je schappelijkheid terug van je buren, maar ja......

9. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hahah das wel netjes van de buren dan dat bosje bloemen. Hihi k zie je zo staan in pyjama... :)

Ach nou ja vandaag was t netjes half 10 toen ze begonnen, enneh nu ik weet dat het niet zo lang meer duurt dan vind ik het niet zo erg meer.

Maar kwam ook omdat er in 2 huizen ook al nieuwe mensen zijn gekomen en we dus al een behoorlijke tijd geboor en gedoe horen. Hahah word er een beetje allergisch voor dan... ;)

Deel Deze Pagina