Hallo dames, Wij vieren volgende week sinterklaas en we moeten een suprise en rijm maken. Normaal gesproken vind ik het geweldig. Maar op dit moment ligt mijn vader zo slecht en is het afwachten hoe lang hij nog te leven heeft. Het is ons dan ook niet verplicht om een suprise te maken, mochten ook alleen een kadootje doen ofzo. Dat vind ik niet zo leuk en wil even snel iets leuks in elkaar flansen, des te meer omdat deze vrouw al een paar jaar achtereen niet zulke leuke suprises enz heeft gehad. Ik hoor graag tips! XX
weet niet of het snel is... kadootje in [akken in vorm vaan een rolade watten erom heen doen in smeren met stroop en dan touwtjes erom heen doen dat je hokjes krijgt en dan eventjes in de oven is het net een echte rolade!
als je een lege doosje hebt hier de cadeautjes in doen en hem dan inpakken als toffee http://goedheiligman.web-log.nl/sinterk ... offee.html
Inpakken in een schoenendoos of andere doos, papiertje eromheen, lege keukenrol erop met een dot watten eruit en je hebt de stoomboot van Sinterklaas. Niet echt origineel, maar wel makkelijk.
Misschien dat je niet helemaal voor de surprise moet gaan, maar voor ontzettend origineel inpakken. Ik weet niet wat je kadootje is natuurlijk, maar maak bijv. een heel mooi label aan het cadeautje. Of ee houten doos bewerken met papier en decoupagelijm. Laatst ging het bij CreaTieV ook over inpakken misschien moet je even kijken op de website van sbs en dan naar CreaTiev dan vind je vast meer tips Succes ermee! Linda
pff zit ik een heel verhaal te typen.. doet 'ie het niet! Maar misschien is dit leuk ; Een doos halen bij een winkel, daar een stuk papier omheen en dan maak je er een monitor van. Dan een foto van diegene bewerken ( mijter en baard op zetten ofzo ) Uitprinten en op het 'beeldscherm' plakken. Hier en daar kleine details op plakken en cadeau erin! Heb je een plat en klein cadeau, dan zou ik gaan voor een leeg doosje Merci! En dan ongeveer hetzelfde, maar dan in de vorm van een laptop! Erg leuk!
hallo meiden Misschien is dit nog een leuk en makkelijk idee: Een klok Je moet een ruime doos nemen daar aan de onderkant een rondje uit snijden. Midden in dat rondje maak je een klein gaatje voor de grote wijzer. De grote wijzer maak je van ijzerdraad. Dit steek je door dat gaatje heen en laat je een stukje buiten het rondje uitsteken (beide kanten). Plak dit rondje aan 1 punt weer aan de doos en maak aan de andere kant een uitsparing voor dat stukje ijzerdraad. Nu kan je het cadeautje er in doen en de gehele doos beplakken met (zilver)papier. Alle cijfers er op zetten en in je gedicht vermelden op welk tijdstip het cadeautje uit de klok kan pakken door aan de wijzer te trekken. Is t wat? Succes ermee en een fijne Sinterklaas allemaal. Liefs Zoe
een groot marrokaans brood kopen, het liefste een ronde. die snijd je door het midden (zoals een hamburger broodje) je knipt van groene en rode stukken karton slablaadjes en tomaat. je kadootje (als deze plat is) pak je in in bruin kadopapier en klaar is je megahamburger wat voor kadootje heb je?
Lekker simpel: Koop een grote bol wol en wikkel het kado in de wol, zodat een nieuwe bol wol ontstaat. Dan er een papieren wikkel omheen doen, zoals bollen wol ook vaak hebben en hierin het gedichtje zetten. Het inrollen in wol kost even tijd, maar degene die het uit moet pakken, heeft ook even werk! Is erg lachen!
ik heb eens een keer een kadootje goed ingepakt en er met purschuim een grote vorm omheen gespoten (hart) en eracher enz... zodat hij uiteindelijk middenin het purschuim zat en heb hem toen met lak gespoten! hij was erg mooi geworden! en kostte me erg weinig tijd!