Nog misselijk en bijna niet eten..

Discussie in 'De lounge' gestart door Jucade, 12 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Zoals misschien een paar (nog) weten, ben ik 6,5 week geleden geopereerd aan mn blindedarm. Ik ben nu nog steeds misselijk en heb maagzuur tot en met de hele dag door. Ik slik rennies als het niet meer draaglijk is zeg maar. Maar is dit wel normaal? komt dit ook nog door de narcose dan? of door de operatie zelf? wat denken jullie? ik bel morgen evengoed even de ha voor geruststelling (hoop ik :D) 1 voordeel... ik val wel af :p;)

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Oja en ben niet zwanger :D

3. 4days

4days Niet meer actief

Ik zou denk ik even de dokter bellen hoor, 6,5 week lijkt me toch best lang...

4. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Dit is niet normaal volgens mij... Heb je de dokter al aan de lijn gehad?

5. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ehh nee heb nog niet gebeld.. Voelde me vandaag vrij goed toen ik opstond en tja.. dan bel je niet hè. Maar nu ben ik weer niet helemaal tof dus dan morgen toch maar wel. Wil niet bellen om niks zeg maar.

6. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ja dat begrijp ik. Ik zie het meestal ook altijd even aan.

7. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Toch maar de ha gebeld, morgen moet ik bloedprikken. Toen hij op mijn blindedarm (die weggehaald is) drukte had ik erg pijn. Ben weer benieuwd.

8. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Hopelijk zien ze wat in je bloed. Anders zou ik ook een echo vragen. Bij mij zagen ze daar nooit veel op, maar je weet nooit he.

9. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    Jeetje dinnetje!

Het zit je echt niet mee he?!?
    Ik hoop echt dat ze er snel achter komen wat er nou aan de hand is. En zullen we afspreken dat dit voorlopig het laatste is? ;)

(wanneer gaan we weer daten? Heb hier nog een broekje van je liggen!)

10. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hai mutsie hahaha. Daten? ehhh moeten we ff een datumpje prikken? Ik hoor het wel van je.

Hier de uitslag vh bloedonderzoek binnen. Niks gevonden (helaas?) dus moest vd assistente vd ha nog maar even aankijken. Hier ging ik niet mee akkoord omdat ik er al (Te) lang mee loop. Dus nu volgende week terug naar de ha.

Deel Deze Pagina