Ik heb dit keer met verdoving gedaan,maar dat doe ik ook nooit meer,kreeg 3 verdovingen,de pijn was idd wel weg maar daarna...echt 5 uur met een dikke wang en scheve mond gelopen...door die verdoving had ik ook heel me wang kapot gebeten...kon niks eten/drinken....
hier ook altijd verdoving.. weet je ieder geval dat je niets voelt..en die verdovingen van tegenwoordig voel je echt niet.. en de tandartsen hebben nu ook verdovingszalf/creme die ze voor ze de spuit geven op je tandvlees doen....dan voel je helemaal niets meer
Ben ook pro-verdoving hoor! Had vandaag eigenlijk heengemoeten voor een gaatje laten vullen, maar heb zelf verzet omdat momenteel mijn mond vol blaasjes zit.. raar.. maar goed. En de tandarts bleek zelf ook nog eens ziek. Maar ik doe het met verdoving hoor! Ben zo'n angsthaas wat dat betreft!
Boren doe ik eigenlijk nooit met verdoving, vind dat gevoel daarna zo irritant, alleen grote ingrepen (wortelkanaal behandeling, kies trekken etc) doe ik onder verdoving. Helaas ben ik echt een pech vogel kwa gebid dus is er regelmatig geboord maar ik vind de pijn altijd weer mee vallen.
Hier ook boren zonder verdoving, of het moet een enorm gaatje/gat zijn. Heb altijd veel last van de plek waar de prik gezet is.
Ik neem echt altijd verdoving, heb het 1x zonder gedaan en ik heb liggen janken in de stoel (en het was maar een klein gaatje). Daarna dus nooit meer zonder verdoving een gaatje laten boren, dan maar een paar uur met een raar gevoel in mijn wang/lip maar ik heb tenminste geen pijn meer. Ik kan dan overigens gewoon eten en drinken hoor, geen last dat het eruit loopt.
vraag je tandarts om advies. Hij kan wel inschatten of het met of zonder verdoving kan. Ik zelf ben anti verdoving, heb altijd meer last van de verdoving dan van de behandeling zelf. Heb laatst zelfs het afhandelen van de wortelkanaalbehandeling zonder verdoving gedaan, en ook al is die zenuw dan al dood, het deed toch nogwel pijn maar daar ben je vanaf zodra de tandarts klaar is. Met een verdoving heb ik toch altijd nog wel een dag of 3 last.
Ik laat het ook altijd zonder verdoving doen.. Weet niet waarom, haha.. Vind die naald niet zo fijn denk ik..
Ik laat het ook altijd zonder verdoving doen ik heb meer last van de verdoving na die tijd dan even door bijten en zonder verdoving de deur uit gaan
Hier ook zonder verdoving. Een aantal jaren geleden heb ik een paar verstandskiezen laten trekken. Met verdoving...Die naald ging in mijn tandvlees (wel een paar keer) en ik dacht dat ik door de grond ging. In een reflex wilde ik de assistente zelfs een klap verkopen! Als het enigszins kan, doe ik het liever zonder verdoving.
Hier 2x een klein gaatje gehad en zonder verdoving. Ik vond het best wel meevallen en niet de moeite waard om te verdoven.
Hier ook altijd zonder verdoving. Maar zijn meestal wel kleine gaatjes. Mijn tandarts geeft meestal aan wat verstandig is.
Ik heb helaas wel wat gaatjes gehad, maar nog nooit een verdoving laten zetten voor het boren. Ik vind namelijk dat het boren zelf geen pijn doet, dus waarom verdoven? Trekken van een kies is in mijn ervaring iets heel anders dan boren; daarbij zou ik eerder voor een verdoving kiezen. (bij mij zijn m'n verstandskiezen chirurgisch verwijderd - dat wil je écht niet zonder verdoving!)
Ben ik weer heb gekozen zonder verdoving en het ging goed, alleen bij het laatste stuk was het 1 keer " AU!" maar over het algemeen viel het reuze mee!