Ha, In december werd ik weer voor het eerst ongesteld na de bevalling. Sindsdien heb ik weer veel meer puistjes dan voorheen. Regelmatig ook in mijn nek. Vroeger slikte ik de pil en daarna had ik het ook niet.... Wie heeft dé tip?? Vind dit best irritant en hoop snel maar weer zwanger te worden... M'n nek ziet er niet uit! Voel me net een meisje van 15... Ben benieuwd!
Ik heb er ook veel last van sinds t stoppen van de pil. Ben de anti blemish lijn van clinique gaan gebruiken en daar is t wel iets rustiger van geworden. Afgelopen vrijdag ook voor het eerst bij een acupuncturist geweest (mede daarvoor)
Ook bij mij veel puistjes, maar ik heb een gevoelige huid dus kan bijna niet tegen goede reinigingsproducten. Dus ik bekijk het maar positief: ik kan m'n cyclus aflezen op m'n gezicht.
Hier ook steeds puistjes rondom mijn eisprong en net voor en tijdens mijn menstruatie... Helaas hier ook geen wondermiddel, maar ik kan ermee leven, kan ik inderdaad ook mijn cyclus wat aflezen op mijn gezicht
Hier ook en niet zon klein beetje ook :x:x en ze zijn ook groter dan normale puistjes. Doen ook zo'n zeer en komt echt een grote bult op. Helaas heb ik ze constant en niet alleen wanneer mn ei of ongi komt helaas... Wil er ook graag van af!!! Kan helaas geen sjaaltjes dragen nu met dat mooie weer
Hier ook helaas zit helemaal onder ! Schouders rug en gezicht echt vreselijk maar het wondermiddel helaas nog niet gevonden ! X x