Onze top 2 is momenteel Boris en Felix en blijkbaar hebben wij dus een voorkeur voor namen die sommige mensen met een hond of een kat associëren Wat vinden jullie leuker en vinden jullie de associatie storend?
Felix! De kattenassociatie is bij mij direct verdwenen toen ik een hele leuke jongen ontmoette die Felix heette, dus dat kan snel gaan
Ik denk bij Boris aan de beer van Nijntje en bij Felix aan het kattenvoer, maar zijn in principe geen hele storende associaties toch . Ik vind Boris leuker.
Ik wilde juist zeggen "heb je liever een hond of liever een kat" maar dat leek me gemeen. Maar nu na jouw opmerking zeg ik het toch Bij boris denk ik wel meer aan nijntje dan aan een hond. Zou echt niet weten welke ik het leukste vind, vind ze allebei wel wat hebben
Idd hele leuke naam eigenlijk, Felix. Ik denk dat je idd al heel snel geen associatie meer hebt met dieren. Boris vind ik ook wel leuk.
Ik ken alleen maar vervelende Borisen en heel erg sympathieke Felixen dus voor mij was de keuze makkelijk Ik vind ze beide leuk bij Rosa klinken.
Bij Boris denk ik aan een Duitse tennisser, bij Felix aan een aardige oud-collega. Ik heb Boris gestemd, ik vind die naam stoer en tijdlozer dan Felix.
Ik dacht inderdaad wel aan een kat en hondennaam. Bij Felix heb ik dat wel sterk. Bij Boris alleen was dat denk ik niet in mij opgekomen, vandaar ook Boris gestemd (en vind ik gewoon ook leuker). Succes met kiezen, volg vooral je eigen gevoel. Mensen wennen snel aan een naam