Tsja de titel zegt het al, eindelijk hebben we een echte shortlist, maar nu de beslissing nog. Wat vinden jullie het het leukst, Boris of Rein? Onze dochter heet Noor, en ik vind eigenlijk dat beide namen niet klinken bij Noor, maar daar kan ik inmiddels mee leven, vind het al moeilijk zat om een leuke naam te verzinnen. Alvast bedankt, Juud ps om het ingewikkeld te maken, vind ik zelf Midas en Felix ook nog erg leuk, dus die mogen evt mee in de meningen
Ik denk dat ik voor Rein zou gaan, al vind ik Reinier leuker dan Rein. Rein is voor mij niet echt af. Ik hoop dat ik niet te lullig overkom, maar bij Boris, Felix en Midas heb ik heel erg huisdier-associaties. Maar misschien ligt dat helemaal aan mij!!
Rein vind ik super leuk en origineel! In mijn buurt woont ook een jongetje dat zo heet. Echt een leuk mannetje. Boris vind ik iets minder, ik ken een hond met die naam. Noor en Rein
Haha, nee hoor dat is niet lullig! Moet er zelfs erg om lachen. Als ik het zo lees heb je eigenlijk wel een goed punt. Hebben ook al aan verlengingen van Rein gedacht, maar vinden gewoon Rein het leukste.
Boris... "Keep the soul alive" @ X-factor-Boris *KOTS* Felix...oeh...dat smaakt Midas...Dekkers Tja, ik ga dan dus voor Rein.
Midas vind ik echt een prachtige naam! Ik moet dan altijd denken aan koning Midas, maar dat is een positieve associatie hoor! Boris vind ik veel leuker dan Rein. Felix, hmm, prima naam maar ik begin er nu toch ook bij aan een kat te denken .
Zeker Rein! Ik vind die wel goed bij Noor passen. Noor en Boris daarentegen niet, doordat ze allebei de oo-klank hebben, dat vind ik té.
Boris vind ik persoonlijk erg leuk. Rein iets minder....maar daarentegen vind ik Krijn wel weer erg leuk. Maar die stond niet in het lijstje Midas en Felix zijn niet mijn ding.
Vind ze allebei niet zo maar als ik moet kiezen zou ik voor Rein gaan. Hier nog wat andere ideetjes weet niet of je daar op zit te wachten maar goed Noor en Stijn Noor en Rune Noor en Wout Noor en Jurre Noor en Timo Noor en Rens Noor en Pim Noor en Mick Noor en Siem Noor en Luuk Noor en Sven Noor en Brent Noor en Gijs Noor en Ivar Noor en Jens Noor en Loek Noor en Cas Noor en Mees Noor en Ruben