Nee ik vind Rein echt niets, maar dat komt omdat ik een ouwe buurman heb die zo heet. Felix en Midas vind ik ook niet zo, dan blijft Boris nog over. Ik vind Boris van Idols ook wel een aantrekkelijke man dus dat speelt ook wel mee.
Bedankt meiden voor jullie input... denk dat het dan toch Rein gaat worden. Was ook 1 van de eerste namen die we bedacht hadden dus daar ben ik ook het meest aan gewend ofzo. Tweede naam wordt waarschijnlijk Kasimir, mijn vriend heeft iets met rusland en russische namen, zo zijn we allebei tevreden... Groetjes!
Moeilijk hé? Rein past heel goed en mooi bij Noor vind ik,ook wel aparte naam die je niet zo vaak hoort.Boris vind ik ook heel leuk maar past minder goed bij Noor maar daar zou ik me ook niet druk over maken,de namen van onze kids passen ook niet ehct bij elkaar.
Pff, supermoeilijk. En iedere keer dat ik denk, nu zijn we er uit, gaat 1 van ons toch weer van, hmm Simon is ook wel leuke naam vind je niet? Of Jonas? Noor en Boris vind ik ook echt niet leuk bij elkaar passen door die 0's en r's, maar dat heb ik met Rein en Noor ook een beetje door de r en n, gelukkig is klank dan wel weer echt anders. Off topic, ik lees dat jij ook zw-diabetes hebt. Ik ook dus! naar mijn weten word ik niet bij 38 weken ingeleid, is jouw baby al zo groot dan, of is het het beleid van het ziekenhuis. Vind je het pittig? Bij mij is het met een dieet goed onder controle te houden, maar vind het af en toe wel lastig...
Dit heb ik ook heel erg. De naam Rein vind ik persoonlijk niet mooi. Het doet me denken aan 'schoon'' en vind ik daarom niet geschikt als naam zeg maar.