Hoi dames, Wist niet zo goed hoe ik dit topic moest noemen Wij krijgen een zoontje en willen hem als 2e naam vernoemen naar een nichtje van mijn vriend. Claudia... Hoe maken we hier een mooie jongensnaam van?? Alvast bedankt voor de hulp! X
Geen idee waar je van houdt Claudia: Claudius, Claude of Claudio. op naam, de naam lijkt er dus op. Maar je kunt ook kizen voor de betekennis: Claudia betekent lam, andere namen die dat ook betekenen: Agnus Cordero Anis Clud
Cordero is het spaanse woord voor lam! Claudio vind ik heel leuk, de italiaanse vriend van een vriendin van me heet zo. Maar weet niet of het zo leuk zou staan bij een echt "kaaskopje". Lastig, ik zal nog even verder denken .
Het is idd een kaaskopje We houden van nederlandse namen, maar voor een 2e naam hoeft dit niet perse. Die gebruik je toch weinig. We willen wel graag duidelijk hebben dat de naam bij Claudia vandaan komt. Jullie zijn al goed opweg
Mijn neefje is ook vernoemd naar een Claudia, ze hebben de eerste 4 letters genomen en gehusseld. Daar kwam Luca uit... misschien is dat iets?
Hey dat is een goeie, Luca is nog leuk ook. Ga het straks even tegen mn vriend zeggen! De andere variaties zijn ook goed!