Bornfree / difrax

Discussion in 'Flesvoeding' started by ccwomen, Oct 14, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

Oct 11, 2008
    2,005
    0
    0
    Heb ff een vraagje, ik gebruik de bornfree fles voor mn zoontje en dit gaat eigenlijk harstikke goed.
    Heeft geen last van krampjes of wat dan ook.
    Alleen vind ik de flessen niet mooi...:) vind ze echt een soort lelijk...haha
    nou had ik van mn schoonzus even een fles te leen omdat ik me fles wat vergeten, en die heeft de difrax fles en heeft daar ook goed uit gedronken en geen last van krampjes gehad!!!
    Nou moet ik juist wat flessen erbij halen om bij moeders en schoonmoeders thuis te zetten zodat als ik is een keer me fles vergeet mee te nemen naar hun danhebben ze iig een fles staan!
    Vraag me dus af of ik gewoon de bornfree moet blijven gebruiken of over kan gaan op de difrax?!
    De difrax is ook een speciale fles tegen krampjes etc toch?
    Hoor graag wat ervaringen met de difrax flessen!!!
    Thxxxxx

2. appelthee

appelthee Niet meer actief

ja hoor je kan zeker gewoon over stappen...
    je kunt het nog een keer voor de zekerheid proberen om difrax te gebruiken en als hij dan nog geen last heeft van krampjes... :D

wij zelf hebben verschillende problemen gehad met de difrax.. dat de binnenring eruit plopte,
    en eerst hadden ze gladde spenen maar inene waren die weg, en onze zoon wilde die matte niet maar gelukkig was alles snel verholpen via de goede klanten service van difrx :D

3. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,829
    3,353
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    wij vonden het erg opvallend, dat sinds we de s-fles gebruikte van difrax, dat m'n dochter amper meer hoefde te boeren, omdat ze gewoon bijna geen lucht meer binnenkreeg.

Wij hebben 1 x gehad, dat bij 1 fles de bedrukking eraf ging en toen we dat aangaven bij difrax konden we de fles gelijk omruilen (zonder bon ofzo) bij de dichtstbijzijnde winkel, waar ze de flessen verkochte. Omdat iemand de service al noemde ;) , hier dus ook een positief verhaal wat dat betreft. Verder vond ik het altijd fijne flessen :)

4. ikkuh22

ikkuh22 Actief lid

Apr 21, 2008
    298
    0
    0
    ik gebruik ook difrax, en ze bevallen mij ook prima, ze boert idd bijna niet meer, dus veel lucht krijgen ze echt niet binnen!

5. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

Oct 11, 2008
    2,005
    0
    0
    Trouwens ik gebruik de speen van de bornfree fles deze past namelijk gewoon op de difrax fles!Superrrr dus!

6. diaantje1984

diaantje1984 Actief lid

Jan 17, 2008
    298
    0
    0
    Ik ben toen ook gewoon overgestapt op de difrax S fles, heb wel de brede versie genomen omdat ik ook de brede fles had van bornfree.
    Ik gebruik ze nog steeds en het gaat super, en ze zien er inderdaad ook veel leuker uit!

Share This Page