Vandaag kwam mijn dochter uit school en in haar tas zat een Borre boekje. Met een briefje erbij van de uitgever waarin men de mogelijkheid biedt om elke maand voor 10,50 twee boekjes op te laten sturen. Dit ter ondersteuning van en omdat voorlezen natuurlijk goed is voor de taalontwikkeling etc. etc. Ik heb het boekje even doorgenomen en ik heb ze al vaker voorbij horen komen en ik vind het best een leuk boekje. Maar het is wel weer 10,50 per maand natuurlijk. Nu wil het zo dat dochterlief echt wel gek is op lezen en onwijs veel boeken al heeft verzameld. Daarnaast krijgt ze ook een lidmaatschap op het tijdschrift Rompompom. Ook lees ik veel voor en zitten we samen vaak in boeken te bladeren of leest zij voor. Dus het zal geen weggegooid geld zijn, maar ik weet domweg niet of ik het nou wel of niet zal doen. Dussssssssssssssssssssssssssssss.... wie heeft ze ook? Wie niet? En op beiden; waarom? Hoe bevallen de boekjes bij jullie? Kortom; ervaringen gezocht
Hier zijn ze ook populair. Maar ik ga er echt geen 10 euro per maand voor betalen en ik hoef ook niet elke maand 2 nieuwe boekjes erbij.. We lenen af en toe van de bieb en we hebben met de vrijmarkt een paar boekjes van o.a. Borre ingeslagen. 50 cent per boekje
Hier precies zo... Ze zijn echt heel leuk. Maar ze heeft ook al een kast vol. Van de juf hebben we er nu 4 gekregen.. En alle voer zijn ze leuk. Maar we hebben nog een kast vol leuke boeken dus ik vind het prima zo. Qua prijs en inhoud hoef je het niet te laten.. Wat je verder doet... Dat is een keuze
Ja, ze zijn leuk en leerzaam. In de klas zetten we de overige boekjes ook altijd in de leeskist. Ze zijn echt in trek bij de kids. Zelf zou ik niet zo snel een abbo nemen want we hebben momenteel al genoeg vaste lasten. En een gigantische kast vol met allerlei soorten boeken.
Hier kwam de 2ling er ook al mee thuis, erg leuk maar ze hebben al zo mega veel boeken, dus om nu elke maand nog weer 2 boekjes erbij te kopen............. Nee dus.
Mijn kinderen vinden ze ook leuk, ik heb er op de rommelmarkt een stapeltje van gekocht, 5 voor een Euro ofzo.
Ik ben leerkracht en ken de boekjes ook, maar geef dat geld liever uit aan n abonnement van de bieb ivm de ruime keus en variatie. De Borre-serie is toch wat eentonig.
Kinderabonnement voor de bibliotheek is gratis Groot voordeel van de bieb vindt ik ook dat de boeken weer terug kunnen na 3 weken (E als ze echt leuk zijn... Lenen we ze gewoon nog eens)
Die folder kregen we vrijdag ook. Wij doen het niet, hij heeft al een bieb-abo en daar kan hij zoveel verschillende boeken kiezen om te lezen.
Hier heeft ze nu 2 Borre-boekjes. 1 gekregen bij afscheid psz in febr. En nu na de zomervakantie van de basisschool. Leuke boekjes idd. Maar ga ook geen abbo afsluiten. Ze kregen ook de BoBo mee. Dat vindt ze ook erg leuk! Daar krijgt ze wel een abbo op + de online leerwereld. Voor een jaar.
Wij hebben ze wel. Ze zijn echt favoriet hier. Scheelt ook wel dat we 4 kids hebben, dus dat ze echt wel veel gelezen gaan worden. Wij hebben ze nu allemaal tot groep 6. Ondanks dat onze oudste heel veel leest vindt ze de Borre boekjes nog steeds leuk.
Leuk boekje, maar zo'n hele serie lijkt me wat veel van het goede. Hij heeft ook een bobo meegekregen en ik denk dat hij daar meer aan heeft. Misschien daar maar een abonnement op nemen. Voor de jongste hebben we ook een tijdje een abonnement op pippo gehad en dat was echt iedere keer een feestje als die met de post kwam.
Ik ken die boekjes, ze zijn idd wel leuk. Mijn dochter is grootverbruiker van boeken (leest al een ruime tijd zelf) dus we zijn blij met de bibliotheek. Zelf boeken kopen begin ik niet aan, dat vind ik zonde van het geld. Wel heeft ze een abonnement op de Okki, dat vind ik iets heel anders, daar schrijven ze ook in. Dit jaar (nieuwe school) nog geen proefexemplaren gekregen van iets.
Mijn zoon heeft em ook gehad en het is een erg leuk boekje. Ik heb wel een lidmaatschap afgesloten. Dat tientje per maand...
Hier trouwens ook lid van de bieb, al heb ik al een tijdje niets geleend, omdat we heel veel boeken hebben gekregen van een ouder nichtje en dus genoeg te lezen hebben. Het is inderdaad een erg leuk boekje, dat vond de jonge dame ook. Maar ik heb besloten geen lid te worden. Twee boekjes per maand is best veel inderdaad en wat ik al eerder schreef; ze is ook lid straks van Rompompom en leest tussendoor ook van alles. Ik denk dat het iets teveel van het goede gaat worden.
Wij zijn wel lid geworden. mijn zoon leest boekjes namelijk 100x en omdat het elke keer tranen waren als boeken terug naar de bieb m