Wij zijn wel lid geworden. mijn zoon leest boekjes namelijk 100x en omdat het elke keer tranen waren als boeken terug naar de bieb moesten werkt dit beter. Bobo vond hij niks aan. We hadden al wat borre boekjes gekocht, ik heb de uitgever gemaild en zij zorgen ervoor dat we deze niet nog eens ontvangen. We sparen de eerste boekjes op om ze met 5 december te geven. Hij zal het super vinden!
Mijn zoontje kwam de eerste schooldag ook thuis met een borre boekje. Hij was er zo enthousiast over dat we het abonnement hebben afgesloten. De eerste twee boekjes kwamen een paar dagen later binnen, erg leuk! Ik vind 10,50 p/m niet duur voor 2 boekjes.
Het is ook zeker niet duur.. Dat heeft bij ons nooit meegespeeld als argument... Meer dat de kast echt uitpuilt en we ook nog eens tegelmatig naar de bibliotheek gaan Liggen nu nog 2 boeken die ECHT terug moeten.. Kunnen ook niet meer verlengt... Maar ze zijn echt nog lang. De ene overweeg i toch maar aan te schaffen.. "Een kleine geschiedenis van alles". Heel informatief maar echt op kinderniveau geschreven met veel plaatjes. Ook voor volwassen goed te lezen